|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۲۹

اخبار تیم فوتبال استقلال؛

هادی عقیلی، مدافع تیم سپاهان قصد داشت پس از سفر تیم ملی در خصوص مسائل مختلف افشاگری کند اما از این اقدام پشیمان شد.

به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگارانو به نقل از یک مقام آگاه، هادی عقیلی مدافع تیم سپاهان که از تیم ملی خط خورد و جدا شد، اعلام کرد، قصد دارد در این خصوص در یک برنامه ی تلویزیونی حاضرشود و در این خصوص افشاگری انجام دهد اما هادی عقیلی بنا به دلایل نامشخصی از این اقدام سرباز زد و قصد کرد که شرایط را دچار تغییراتی کند زیرا این بازیکن اعلام کرده قصد ندارد حرفی را در این خصوص مطرح کند و همه چیز را به زمان سپرده است و در این مورد صحبتی در خصوص کی روش ندارد که انجام دهد.

شایان ذکر است، از طرفی تیم سپاهان قصد از دست دادن این بازین را ندارد و حتی اعلام کردند که مذاکرات ابتدایی را با این بازیکن انجام می دهند و قصد این را که وی را حفظ کنند. گفتنی است، سپاهانی ها که پیش از این شرایط جدایی این بازیکن را مهیا کرده بودند، در حال حاضر از این اتفاق پشیمان شدند.

*مذاکره استقلال با کریم انصاری فرد

مذاکره ی آبی ها با کریم انصاری فرد جدی شده است زیرا سرمربی آبی ها قرار است به کار خود ادامه دهد از مدت ها پیش خواستار حضور این بازیکن در تیم خود شده است و این در حالی است که این بازیکن از تیم پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد و حتی عنوان شده است که قصد دارد به اروپا برود و در یک کشور اروپایی فوتبال بازی کند، این در حالی است که امیر قلعه نویی خواستار این بازیکن است زیرا در فصل گذشته وی از حضور یک مهاجم خوب و ایده آل محروم بود و قصد دارد گذشته را جبران کند و با حضور چند مهاجم ایده آل و آماده فصل را به صورت جدی و با انگیزه و امیدوار آغاز کند.

شایان ذکر است، امیر قلعه نویی از طریق دوستانش به کریم انصاری فرد پیغام داده است که در اسرع وقت با وی دیداری داشته باشد و به نوعی وی را دعوت کرده است.

*پیشنهاد سرتیم قطری به تیموریان رسید / هافبک آبی ها به لیگ قطر می رود؟

تیموریان با شرایطی خاص رو به رو شده است، زیرا در استقلال فصلی را سپری کرد که با انتقادات فراوانی روبه رو شد، از نظر مالی نیز به تمام بازیکنان این تیم برتری داشت اما این در حالی است که هافبک آبی ها رابطه خوبی با قلعه نویی دارد و به مربی استقلال قول داد که پس از پایان جام جهانی شرایط استقلال را نیز مورد بررسی کامل قرار می دهد و از آن به راحتی نمی گذرد.

گفتنی است، این بازیکن، علاوه بر استقلال از سه تیم قطری پیشنهاد دریافت کرده است که این اتفاق در نوع خود جالب به نظر می رسد، این در حالی است که باشگاه استقلال نیز از این اتفاق مطلع شده است.

شایان ذکر است، وی همه چیز را به پایان جام جهانی موکول کرده است و هیچ پاسخی به تیم های خواهانش ارائه نمی دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار