|
|
کدخبر: ۱۷۶۸۵۶

اجازه نمی دهم در فصل نقل و انتقالات اتفاقات گذشته تکرار شود

خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بلاتکلیفی بازیکنان این تیم گفت: هواداران وقتی ما را می بینند می گویند پولی که می گیرید نوش جانتان باشد و به نظر می رسد آنها از عملکرد ما راضی هستند.

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیمدر مورد وضعیت فعلی اش گفت: بعد از پایان لیگ به مشهد آمدم و خبری هم از باشگاه پرسپولیس ندارم. در حال حاضر در مشهد در کنار پدرم کشاورزی می کنم و بیشتر در مزرعه هستم. من این کار را دوست دارم و دوران استراحتم، یا بودن در کنار خانواده است یا اینکه سر زمین در کشاورزی به پدرم کمک کنم.

او ادامه داد: از شهریور سال گذشته پول نگرفتیم هر چند که معتقدم بالاخره باشگاه در این زمینه مشکلات را حل خواهد کرد. این درست که دیر شده ولی بالاخره مسئولان پرسپولیس با بازیکنان تماس خواهند گرفت تا تکلیف آنها روشن شود. من هم مثل همه منتظر هستم تا از باشگاه تماس گرفته شود.

دهنوی در ادامه در خصوص بسته بودن حساب پرسپولیس خاطرنشان کرد: این موضوع را هم باور می کنم و هم باور نمی کنم. واقعا نمی دانم ماجرا چیست، یعنی باز کردن حساب باشگاه پرسپولیس اینقدر سخت است که تا حالا مسئولان باشگاه موفق به انجام آن نشده اند؟ بازیکنان پرسپولیس فصل گذشته خیلی سختی کشیدند و با این همه مشکل نایب قهرمان شدیم. حداقل از مسئولان باشگاه تقاضا داریم تا مطالبات فصل گذشته را بدهند. هواداران وقتی ما را می بینند به ما می گویند پولی که می گیرید نوش جانتان باشد و به نظر می رسد آنها از عملکرد ما راضی هستند.

دهنوی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی فصل بعد هم در پرسپولیس بمانی گفت: سال قبل خیلی اذیت شدم و خیلی دوست دارم فصلی که پشت سر گذاشتم را جبران کنم. نمی دانم شرایط چه خواهد شد و فعلا باید صبر کنم ولی صادقانه بگویم پرسپولیس را دوست دارم. امسال حواسم جمع است و مطمئن باشید نمی گذارم اتفاقاتی که سال گذشته در فصل نقل و انتقالات افتاد دوباره رخ دهد. فعلا منتظرم تکلیفم با پرسپولیس مشخص شود تا بعدا تصمیم بگیرم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار