|
|
کدخبر: ۱۷۷۰۸۳

افشارزاده می داند فوتبال با دیگر ورزش ها تفاوت دارد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: این فصل می توانیم با امیر قلعه نویی یک تیم رویایی بسازیم.

به گزارش خبرنگار ورزشیخبرگزاری تسنیم، میرشاد ماجدی که در زمان برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال به ساختمان باشگاه رفته بود اظهار داشت: نمی دانستم که امروز جلسه هیئت مدیره است و وقتی به باشگاه آمدم غافلگیر شدم.

وی در خصوص هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: افرادی که برای هیئت مدیره انتخاب شده اند سابقه مدیریتی بالایی دارند و به نظرم تیم بسیار خوبی برای هیئت مدیره انتخاب شده است اما در کنار این تیم خوب باید مشکلات مالی نیز حل شود که آن زمان می توانیم یک استقلال خوب را ببینیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال بهرام افشارزاده را یک مدیر قدیمی و باسابقه خواند و افزود: افشارزاده سابقه بالایی در ورزش دارد اما فکر می کنم اولین سالی است که وارد مدیریت فوتبال شده و به باشگاه بزرگی مانند استقلال آمده است. برای ایشان آرزوی موفقیت دارم و فکر می کنم خودشان می دانند که فوتبال با دیگر ورزش ها تفاوت دارد. امیدوارم آقای افشارزاده بتواند از عهده مدیریت باشگاه استقلال برآید.

ماجدی یادآور شد: باید به علی فتح الله زاده و هیئت مدیره قبلی نیز خسته نباشید بگویم. درست است که ما سال گذشته پنجم شدیم که برای استقلال خوب نبود اما این عنوان پنجمی را با نداری و سختی کسب کردیم که جای خسته نباشید گفتن به هیئت مدیره قبلی را دارد.

وی به اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال خوش آمد گفن و خاطرنشان کرد: با بیشتر اعضای هیئت مدیره آشنایی دارم. آقای صاحب پناه که زمانی در باشگاه پیکان مدیریت می کرد بنده قائم مقامش بودم و آقای صادق پور هم فردی فوتبالی است. همچنین با آقای افجه ای در امارات آشنا شدم که مدیریت باشگاه ایرانیان دوبی را برعهده داشت. آقایان معینی و باقی اعضای هیئت مدیره نیز همه فوتبالی هستند که امیدوارم با تزریق مالی موفق شوند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که قرار است امیر قلعه نویی در این تیم بماند یا نه، گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم و نمی دانم قرار بوده قلعه نویی در این جلسه حضور داشته باشد یا نه اما او باید اولین و آخرین گزینه استقلال باشد. قلعه نویی مربی است که نشان داده نباید آلترناتیو دومی داشته باشد و این موضوع را سابقه حضور مربیان سابق در استقلال به خوبی نشان می دهد.

ماجدی تأکید کرد: آقای قلعه نویی برای خود برنامه ها و شرایطی دارد که امیدوارم این شرایط برای او مهیا شود. اگر هیئت مدیره باشگاه استقلال قهرمانی می خواهد باید قلعه نویی را حفظ کنند.

وی در خصوص اسپانسر باشگاه استقلال گفت: من در جریان اسپانسر باشگاه نیستم. همانطور که گفتم نمی دانستم در باشگاه جلسه هیئت مدیره برگزار می شود و اگر از این موضوع خبر داشتم برای انجام کارم فردا به باشگاه می آمدم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وقتی اسپانسر را وزارت ورزش و جوانان منصوب می کند تفکری پشت قضیه است، افزود: اینکه بگوییم اسپانسری آمده، قرارداد بسته و قرار نیست کاری انجام دهد، درست نیست. وزارت ورزش هیچگاه کارهای جذب اسپانسر را انجام نمی دهد و این وظیفه برعهده مدیر باشگاه است اما وقتی این کار صورت گرفته حتماً فکری پشت قضیه است.

ماجدی ادامه داد: این فصل شاهد بودیم که سازمان لیگ به یکباره قرارداد اسپانسر را افزایش داد. زمانی که به یکباره چنین افزایشی در قرارداد اسپانسر سازمان لیگ می بینیم حتماً برای استقلال هم همین شرایط وجود دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که درباره هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی صحبتی داشته یا نه، عنوان کرد: صحبتی با آقای قلعه نویی نداشته ام. من تازه به کشور بازگشتم اما باید بگویم قلعه نویی باید گزینه اول استقلال باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه احتمال دارد قلعه نویی به پیشنهاد جدیدی پاسخ مثبت دهد و این تیم را ترک کند، اظهار داشت: صددرصد وقتی قلعه نویی توانسته چهار پنج بار قهرمان لیگ و جام حذفی شود پیشنهادهای دیگری هم دارد. تیم های زیادی او را می خواهند اما امیدوارم باشگاه استقلال با قلعه نویی توافق کند. اگر این کار صورت گیرد یک استقلال رویایی را می سازیم.

ماجدی در واکنش به اصفهانی بودن مدیران باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: نباید در این مسائل ریز شویم. آقای افشارزاده در این ورزش مدیریت کرده و زمانی که من بسیار کوچک بودم و در جوانی فوتبال بازی می کردم او در کمیته ملی المپیک دبیر بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخاب آقای افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب بسیار خوبی بود. معتقدم اگر آقای فتح الله زاده که شایستگی داشت اکنون از باشگاه رفته مدیری به باشگاه آمده که می تواند کار را به خوبی قبول کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار