|
|
کدخبر: ۱۷۷۶۱۲

در پایان هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش امید نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار و بازگشت پرسپولیس به صدر جدول به پایان رسید.

*نتایج رقابت‌های هفته دوازدهم در یک نگاه:

صبای قم صفر – استقلال تهران ۲

گسترش فولاد ۲ – سپاهان یک

سایپا صفر – استقلال خوزستان ۲

فولاد خوزستان ۴ – نفت تهران ۲

تراکتورسازی تبریز یک – پدیده خراسان یک

سیاه‌جامگان صفر – صنعت نفت آبادان یک

ذوب آهن ۳ – پیکان صفر

پرسپولیس یک – ماشین‌سازی صفر

تیم هفته: فولاد

در هفته‌ای که سپری شد تیم‌ فوتبال فولاد خوزستان موفق شد در خانه مقابل نفت تهران به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند تا همچنان روند خوب خود را در هفته‌های اخیر ادامه دهد. فولاد در حالی این دیدار دشوار را با پیروزی پشت سر گذاشت که حریف تهرانی نیز در هفته‌های گذشته روند مطلوبی را طی می‌کرد، با این حال شاگردان سعداوی در یک روز باشکوه در اهواز موفق شدند نفت را ۴ تایی کرده تا به عنوان بهترین تیم هفته معرفی شوند.

البته هر دو استقلال حاضر در لیگ برتر نیز موفق شدند در خانه حریف به پیروزی‌های مشابه ۲ بر صفر دست پیدا کنند و از سوی دیگر ذوبی‌ها در خانه پیکان را ۳ تایی کردند تا تیم‌های فوق نیز از تیم‌های قابل تقدیر هفته باشند.

بازیکن هفته: تبریزی و انصاری

دو بازیکن در هفته دوازدهم رقابت‌ها کاری کردند کارستان. ابتدا ساسان انصاری در اهواز یک تنه موجبات پیروزی فولاد مقابل نفت را فراهم آورد و سپس ذوب‌‌‌آهن به لطف هت‌تریک مرتضی تبریزی در اصفهان مقابل پیکان یک برد دیگر را به دست آورد تا در هفته‌ای که سپری شد استثنائاً دو بازیکن عنوان بهترین بازیکن هفته را به دست بیاورند.

سرمربی هفته: نعیم سعداوی

در تقابل همبازیان سابق در تیم ملی فوتبال ایران، این بار نعیم سعداوی موفق‌تر از علی دایی عمل کرد و به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد. در تقابل بین تیم‌های فولاد و نفت در اهواز، فولادی‌ها با اندیشه‌های سعداوی حریف خود را ۴ تایی کردند تا سرمربی تیم اهوازی به عنوان بهترین سرمربی هفته انتخاب شود.

در هفته‌ای که سپری شد مجتبی حسینی و فراز کمالوند نیز از مربیان قابل احترام هفته بودند.

دیدار هفته: صبای قم - استقلال

در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر دیداری که در قم برگزار شد انواع و اقسام حوادثرا در دل خود داشت؛ از دو اخراجی و دو گل تا درگیری بین بازیکنان و مربیان در پایان مسابقه. به این ترتیب دیدار تیم‌های صبا و استقلال به عنوان دیدار هفته انتخاب می‌شود.

اتفاق هفته: پایان ناپذیر مثل انصاری

ساسان انصاری از زمانی که دوباره به فولاد بازگشته روند عجیبی را در پیش گرفته و همچنان در همه دیدارها گلزنی می‌کند. انصاری در هفته دوازدهم هت‌تریک کرد و با ۹ گل آقای گل شد تا بدون شک اتفاق بزرگ هفته گلزنی‌های ساسان انصاری باشد.

جدول گلزنان:

۹ گل: ساسان انصاری(فولاد)

۸ گل: مرتضی تبریزی(ذوب‌آهن)

۷ گل: محمد قاضی(نفت تهران)

۶ گل: مهدی رجب زاده(ذوب آهن)

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار