|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۱۹

سرهنگ علیفر از شرایط لیگ و تیم ها می گوید.

به گزارش امید نیوز و به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیفر طرفداران خاص خود را پیدا کرده و البته منتقدان خاص خود را هم دارد. یکی از کانال های تلگرامی که پست هایش منحصر به فعالیت ها و گزارش های سرهنگ علیفر است، با این گزارشگر تلویزیون مصاحبه کرده است.
او درمورد نتایج کسب شده در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ برتر گفت: با نگاه به جدول رده بندی همه چیز مشخص است. پرسپولیس و تراکتور مدعیان اصلی قهرمانی هستند و شش تیم رده های دوم تاهشتم همگی مدعی عنوان سوم و حضور در پلی آف باشگاه های آسیا هستند.
علیفر درباره وضعیت تیم های انتهای جدول گفت: درانتهای جدول هیچ چیز مشخص نیست و نیم فصل دوم برای همه تیم های انتهای جدول حساس و تعیین کننده است.
سرهنگ علیفر در پاسخ به این سؤال که در بین دو نیم فصل اگر مدیران تیم های نا موفق چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک قصد به خدمت گرفتن شما را داشته باشند قبول می کنید یا نه؟ گفت: چرا که نه، اگر مدیران تیم هایی که خوب نتیجه نگرفته اند قصد تعویض سرمربی را داشته باشند، اگر پیشنهاد کنند و به توافق برسم با تضمین موفقیت، قبول مسولیت خواهم کرد.
او در تعریف تضمین موفقیت گفت: تضمین موفقیت برای هر تیم تعریف خاص خودش را دارد، برای مدعی قهرمانی، قهرمان شدن. برای تیمهای رده سه تا هشت سوم شدن و کسب سهمیه. برای تیمهای میان جدول نزدیک نشدن به منطقه خطر و طبیعتا برای تیمهای انتهای جدول نیفتادن به دسته پایین تر. همانطور که گفتم اگر تیمی خواستار همکاری با من باشد با تضمین موفقیت با توجه به مکان تیم در جدول، آماده خدمت به فوتبال کشور هستم و فرقی نمی کند تیم در لیگ برتر باشد یا لیگ یک، مهم ارائه فوتبال زیبا و هدفدار است که خود به خود جلب توجه خواهد کرد.
این گزارشگر در پایان گفت: اکثر تیم های باشگاهی ما چه در لیگ برتر و چه لیگ یک در کارهای هجومی خوب کار می کنند اما درست دفاع کردن و استفاده از تمام یازده نفر در کار دفاعی را بلد نیستند که اگر در نیم فصل دوم به تیمی رفتم این هنر در فوتبال روز دنیا را یعنی درست و منظم دفاع کردن که اینکار بلافاصله بعد از از دست دادن توپ بایستی انجام شود نه تنها به تیم خود که به فوتبال ایران خواهم آموخت تا رسالت بزرگی انجام داده باشم. به جامعه فوتبال یادآوری خواهم کرد که در فوتبال اول باید گل نخورد و سپس حمله کرد. اگر تیم درست و منطقی کار دفاعی را انجام دهد و دروازه اش باز نشود آن وقت ۹۰ دقیقه فرصت دارد تا گل بزند و بازی را ببرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار