|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۶۹

پیام صادقیان که روزگاری ستاره فوتبال ایران و پرسپولیس بود بعد از حواشی که برایش اتفاق افتاد پشت سرهم بدشانسی آورد و این فصل هم شرایط خوبی راپشت شر نمی گذارد.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش‌سه "، پیام صادقیان در ابتدای فصل یکی از امیدهای اصلی رسول خطیبی برای فصل شانزدهم بود. او اتفاقا لیگ را پرقدرت شروع کرد و توانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد اما در بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی دچار آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ شد و یک ماه از میادین دور بود. در بازگشت به تمرینات ماشین سازی بعد از حدود یک ماه، صادقیان دوباره همسترینگش پارگی پیدا کرد و مجبور به دور مجدد شد.

او این بار هم حدود یک ماه از حضور در میادین فوتبال دور بود و چند بازی ماشین سازی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. صادقیان اما از روز گذشته به تمرینات ماشین سازی برگشته و با تلاش کادر پزشکی مشکلی برای همراهی تیمش مقابل ذوب آهن ندارد.

تنها مشکل کنونی هافبک ماشین سازی دور بودن از شرایط بدنی به خاطر مصدومیت است. مربیان ماشین سازی در صدد هستند تا هرطور شده مقابل ذوب آهن از او استفاده کنند؛ به همین خاطر تمرینات ویژه ای را برای این بازیکن در نظر گرفتند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار