|
|
کدخبر: ۱۷۷۷۷۲

چند روز پیش خبری مبنی بر بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و ساحل عاج منتشر شد اما انگار این بازی هم سرنوشت مشابهی بازی های دوستانه ای که در این سال ها به دلایل مختلف لغو شده است دارد.

به گزارش امید نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بازی تدارکاتی شاگردان کی روش برابر تیم فوتبال ساحل عاج منتفی شد و قرار است در صورتیکه تیم ملی عازم دبی شود یکی از تیم های آفریقایی جایگزین مدافع قهرمانی جام ملت های آفریقا شو و برابر ایران قرار گیرد.

بر این اساس گفته می شود اگر اردوی دبی لغو نشود، تیم ملی ۱۷ دی ماه به مصاف یک تیم آفریقایی که به احتمال زیاد مراکش است، برود

از سوی دیگر به احنمال زیاد اردوی امارات شاگردان کی روش به علت مشکلات مالی لغو می شود.

فدراسیون فوتبال هنوز حقوق کارمندان خود را نداده است و مربیان تیم ملی هم حقوقشان را دریافت نکردند. براین اساس زمزمه هایی از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده می شود که با توجه به مشکلات مالی امکان لغو اردوی دبی وجود دارد.

براین اساس با منتقی شدن اردوی دبی باید منتظر واکنش های کی روش سرمربی تیم ملی باشیم.

طبق یرنامه قرار بود تیم ملی فوتبال برای حضور مقتدرانه در بازی های برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اردوی آمادگی در دبی برپا کند اما این اردو هم در حال منتفی شدن است و باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال چه تدبیری برای آماده سازی تیم ملی فوتبال در نظر می گیرند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار