|
|
کدخبر: ۱۷۷۸۷۷

بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ مصاحبه ای درباره شرایط برگذاری بازی پدیده و پرسپولیس انجام داده است و احتمال به تعویق افتادن این بازی وجود ادارد.

به گزارش امید نیوز به نقل از وبسایت نود، غلامرضا بهروان در خصوص احتمال لغو دیدار پدیده خراسان - پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر که طبق برنامه باید از ساعت ۱۴:۱۰ امروز(جمعه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شود، اظهار داشت: تشخیص لغو یا برگزاری بازی با داور مسابقه خواهد بود. ما هم‌اکنون در حال رفتن به ورزشگاه هستیم تا از وضعیت ورزشگاه بازدید کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و نماینده این سازمان در بازی پدیده و پرسپولیس درباره برگزاری جلسه برای تصمیم‌گیری در خصوص لغو بازی گفت: باتوجه به اینکه داور مسابقه، ناظر بازی و نماینده سازمان لیگ با هم از ورزشگاه بازدید می‌کنند و همه در ورزشگاه حاضر خواهیم بود، پس از بازدید نشستی خواهیم داشت تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. قرار است بازدید میدانی داشته باشیم و به صحبت‌ها اکتفا نکردیم. باتوجه به اینکه از روز قبل تمهیداتی اندیشده شده و روی زمین کاور کشیده‌اند، باید وضعیت را از نزدیک بررسی کنیم.

وی درباره زمان برگزاری بازی در صورت لغو گفت: اگر بازی امروز برگزار نشود، طبق قانون ۲۴ ساعت بعد این بازی را برگزار خواهیم کرد. بر همین اساس پرسپولیس، داوران و عوامل برگزاری بازی در مشهد می‌مانند تا بازی فردا برگزار شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار