|
|
کدخبر: ۱۷۷۹۷۰

سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش امید نیوز و به نقل خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از این تیم تراکتور را در خانه خودش شکست داد در نشست خبری گفت: همه تیم‌ها به دنبال بازی خوب هستند و برای برد به میدان می‌آیند ما هم مقابل تراکتورسازی شجاعانه بازی کردیم.

ویسی افزود: همیشه بازی تراکتورسازی با سپاهان یک بازی زیبا و پرگل است خوشحالم که با این برد سپاهان روبه راه شد. ما می‌دانستیم برای این بازی چه کاری باید انجام دهیم. ایران پوریان را خوب آنالیز کرده بودیم و نگذاشتیم مثل قبل کارش را انجام دهد. همچنین در جناحین حاح صفی و علی کریمی خوب بازی کردند.

سرمربی سپاهان در ادامه در پاسخ به این سوال که سپاهان همیشه بعد از برد مقابل تراکتورسازی اوج می‌گیرد خاطرنشان کرد: من هم بعد از تراکتورسازی همراه با این تیم اوج می‌گیرم.

وی در پاسخ به این سوال که حاج صفی در بازی امروز ۶ بار زمین افتاد و وقت‌کشی کرد گفت: حاج صفی زمین خورد اما توپ راکد نبود. من هرگز از مربیانی نبودم که بخواهم جلوی بازی زیبا را بگیرم. فکر می‌کنم وقت‌های تلف شده‌ای که گرفته شد منطقی بود.

ویسی همچنین درباره کارهایی که بعد از اعتراض به داوری انجام داد مثل ضربه زدن به میز تصریح کرد: من عذرخواهی می‌کنم حواسم نبود، حتی آقای یثربی به من هم در این مورد تذکر داد.

سرمربی سپاهان در ادامه نشست خبری درباره حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادآور شد: دوست دارم یادگار امام زودتر آماده شود تا تراکتوری‌ها خوب حمایت شوند، هواداران تبریزی پرشور و همیشه «یک» هستند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه زمانی که سپاهان در فولادشهر بازی می‌کرد ذوب آهن از آن تیم زیاد حمایت کرد اما حالا ذوب آهن برای بازی در نقش جهان باید هزینه زیادی بدهد گفت: این بحثمدیریتی است اما من هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار