|
|
کدخبر: ۱۷۸۰۶۸

علی رضا منصوریان در کنفرانس خبری صحبت هایی را در جواب اتهامات علی دایی مطرح کرد ولی در عین حال از دوستی قدیمی خود و علی دایی هم صحبت کرد تا اختلاف ادامه پیدا نکند.

به گزارش امید نیوز به نقل از " ورزش سه "، صحبت های تند علی دایی علیه منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال با واکنش سرمربی آبی ها همراه شد. علیرضا منصوریان درباره حرفهای تند علی دایی می گوید: من با علی دایی دوست هستم اما او گاهی در کنفرانس صحبتهای عجیبی می کند. او زمانی که عصبانی می شود، هر چیزی که به دهانش می آید را می گوید تا سبک شود. زمانی که هواداران استقلال به او بی احترامی می کنند، نه به عنوان یک دوست قدیمی بلکه این موضوع وظیفه من است تا به هواداران بگویم این کار را نکنید و به همین دلیل علی چینی را به پشت نیمکت فرستادم تا از فحاشی جلوگیری شود. دایی دوست خانوادگی من است و اگر من نسبت به او تعصب نداشتم، دستم را در جیبم می کردم و به این موضوع بی اهمیت بودم.

سرمربی آبی ها که چنین مشکلی را با هواداران اهواز دارد، در ادامه بیان کرد: من با فرهنگ فحش و ناسزا مخالف هستم و فرقی نمی کند که هوادار استقلال باشد یا پرسپولیس، نفت، فولاد، سپاهان یا هر تیم دیگری. من شاگرد مربیانی بودم که این رفتارها را به من یاد نداده اند. دست تکان دادن من به سمت هواداران برای جلوگیری از فحاشی مانور تبلیغاتی است؟ من از این به بعد دستم را در جیبم می گذارم و واکنشی به این اتفاق ها نشان نمی دهم.

منصوریان اما از دایی بابت رفتارهایی که انجام داده، گلایه مند است: در نیمه دوم دایی به من گفت که هر چیزی هواداران می گویند، نثار نیمکت استقلال! به او گفتم علی جان این حرف را نگو. روی نیمکت ما بزرگترها نشسته اند. زمانی که عصبانی می شود، دیگر خودش را کنترل نمی کند و در آن لحظه هر چیزی که به دهانش می رسد را می گوید تا خودش را سبک کند.
سرمربی آبی ها در توضیح صحبتهای پایان بازی با علی دایی نیز افزود: به دایی گفتم خانواده تو، خانواده ما هستند. اصلا اشتباه کردم رفتم سمت هواداران. من از دایی عذر خواهی می کنم و معتقدم که هواداران باید آستانه تحمل داشته باشند.

حال باید دید با توجه به صحبت های علی دایی و اتهامات او به علی رضا منصوریان و در مقابل صحبت های دوپهلوی علی رضا منصوریان، این دو سرمربی خوب کشورمان در ادامه چه رابطه ای با هم خواهند داشت و در بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر چه برخوردی با هم خواهند داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار