|
|
کدخبر: ۱۷۸۷۹۶

هفته ی ۲۳ لیگ برتر امروز در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با بردی که امروز به دست اورد با تساوی دو رقیب دیگرش در جدول، خودش را قدمی دیگر به رویای ۹ ساله اش نزدیک کرد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروز در حالی دو بازی آخر هفته ۲۳ لیگ به پایان رسید که ذوب آهن با باخت در داربی اصفهان به روند ناکامی های خود پایان نداد و پرسپولیس با پیروزی ۲ گله اش در مقابل نفت قدمی دیگر به قهرمانی اش در لیگ نزدیک شد.

در اولین بازی امروز دو تیم شهر اصفهان در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بودند که شکست های هفته های اخیر به شدت هر دو تیم را برای کسب پیروزی تحت فشار قرار داده بود. طلایی پوشان که خیلی بیشتر از حریفشان در این دیدار به پیروزی نیاز داشتند خیلی زود حملات خود را شروع کردند و در دقایق ۱۲ و ۲۶ توسط چپاروف و مسعود حسن زاده به گل رسیدند. در نیمه دوم اما تیم سپاهان محتاطانه تر بازی کرد تا با حفظ این پیروزی ارزشمند امیدوارانه به روزهای آتی نگاه کند. طلایی پوشان با کسب این پیروزی ۳۱ امتیازی شدند تا فاصله ۲ امتیازی با تیم چهارم جدول یعنی ذوب آهن و امید به کسب سهمیه داشته باشند.

در اخرین دیدار هفته ۲۳ که بین شاگردان برانکو و علی دایی بود، غیبت ۵ مهره اصلی پرسپولیس نوید یک دیدار سخت برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ را می داد اما اخراج دروازه بان جوان نفت باعثشد تا علی دایی و تیمش چاره ای جز قبول شکست نداشته باشند و در نهایت با دوگلی که در نیمه دوم به ثمر رساندند اکنون خود را مدعی اصلی قهرمانی بدانند و در هفته های پایانی تنها یک اتفاق عجیب می تواند آنها را از این هدف دور کند.

پرسپولیس از ۱۰ نفره شدن نفت به خوبی سود برد و ابتدا با شوت غیرقابل مهار سروش رفیعی و در ادامه ضدحمله و ضربه جالب توجه طارمی از زاویه بسته، شاگردان علی دایی را تسلیم کند.
شاگردان برانکو در این دیدار به خوبی از اخراج دروازه بان حریف در دقایق ابتدایی سود بردند و با استفاده از خستگی حریف توانستند به خوبی از موقعیت های سود ببرند و یک برد شیرین در هفته توقف مدعیان به نام خود کنند.

با توجه به پایان این هفته و زیاد شدن فاصله صدر نشین لیگ از سایر تیم ها شاید گفت جذابیت لیگ از سایر زمان ها کمتر شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار