|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۱۳

آلبا در نیم فصل دوم در حالی که انریکه ترجیح داده سیستم خود را تغییر دهد در بیشتر بازی های بارسلونا نیمکت نشین بوده و یا در خیلی از بازی ها به عنوان بازیکن ذخیره به میدان بازی آمده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،آلباسال ۲۰۱۲ از پس از درخشش در جام جهانی از والنسیا روانه ی بارسلونا شد و در این ۵ سال یکی از مهره ای کلیدی این تیم محسوب میشده اما در این فصل، به خصوص در نیم فصل دوم لالیگای اسپانیا با توجه به سیستم چرخشی لوئیز انریکه و استفاده از سیتم ۳ _ ۴ _ ۳ آلبا در خیلی از بازی های بارسلون نیمکت نشین شده است و یا به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بازی آمده است، برای مثال آلبا برابر بتیس، بیلبائو، آلاوس و لگانس هم روی نیمکت نشست. او مقابل آلاوس، بتیس و لگانس هم، در نیمه دوم وارد زمین شده بود.
اما با توجه به این شرایط و پیشنهاد ها خوبی که او از طرف دو تیم چلسی و منچستر داشته این احتمال وجود دارد که مقصد بعدی او یکی از این دو تیم باشند، همانطور که طبق خبر منتشر شده از نشریه " آ. اس " که ادعا کرده بنا بر همین دلیل، آلبا با پدرو و فابرگاس، بازیکنان سابق بارسا که در حال حاضر عضو چلسی هستند مشورت داشته تا شرایط حضور در این تیم لندنی را جویا شود.
اما از آن طرف، با توجه به اینکه لوک شاو بیشتر این فصل را نیمکت نشین بوده، دوران خوبی وا در منچستر سپری نکرده به خصوص آنکه از جمله با یکنانی بوده که مورینیو از بازی هایش به شدت نارضی و انتقادات فراوانی به داشته است و برای همین آینده اش مبهم است، و شاید فصل آینده در یونایتد نباشد.
این در حالی است که در طرف دیگر با توجه به این شرایط منچستری ها به دنبال آلبا بجای اوهستند و در صورتیکه شاو با توجه به شرایط نامناسب این فصلش از منچستر جدا شود آلبا میتواند جایگزین بسیار خوبی برای اى باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار