|
|
کدخبر: ۱۷۹۳۳۹

امروز هفته ی۲۷ لیگ برتر آغاز شد، با وجود اینکه این که بازی ها زیاد مهم نبودند اما چون ۴ هفته تا پایان بازی های لیگ بیشتر نمانده و رقابتی که رده چهارم لیگ بوجود آمده هیجان بازی ها را دو چندان شده بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، امروزهفته ی۲۷ لیگ برترآغاز شد، با وجود اینکه این که بازی ها زیاد مهم نبودند اما با توجه به اینکه ۴ هفته تا پایان بازی های لیگ بیشتر نمانده و رقابتی که رده چهارم لیگ بوجود آورده هیجان بازی ها را دو چندان شده بود، همچنین باید افزود همیشه در لیگ های فوتبال این مسئله که چه تیمی سقوط میکند در هفته های آخر ذهن همه را در گیر میکند و در این فصل هم با توجه به رقابت تنگاتنگ تیم های آخر جدولی این مسئله هیجان انگیز تر همیشه شده است.
اما امروز که رقابت، بیشتر رقابت تیم های میانه ی جدولی بود، بازی ها به آن صورت باید و شاید دلچسب نبود و بیشتر بازی ها با یک گل، یا مساوی شد و یا برنده داشت، و به طور کلی هیجان بازی ها کم بود و فقط تیم ها توانستند خوش شانس زمین بازی را ترک کنند و تنها بازی پر گل و پرهیجان بازی نفت تهران و فولاد بود که این بازی در آخر با تساوی ۲ _ ۲ به اتمام رسید، در این بازی که بهترین و گلزن تیرن بازیکنان دو تیم هر کدام ۲ گل زدند، ساسان انصاری با این دو گل بعد مدت ها پایش به گل زنی باز شد و صدر جدول گلزنان را از مهدی طارمی توانست فعلا پس بگیرد؛ همچنین سعداوی که قبل بازی گفته بود: یک بازی بسیار سختی پیش روی ماست اما نکته ای که قابل توجه است این است که هر دو تیم دنبال پیروزی است. نفت دارای مربی خوب و بادانش و بازیکنان باتجربه‌ای است که تجربه ملی‌پوشی هم دارند. ما هم یک تیم جوانیم و به دنبال این هستیم که خودمان را تثبیت کنیم و لیگ را با شایستگی به پایان برسانیم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم، نتوانست این دو امتیاز را بگیرد.

دو بازی دیگر که با نتیجه ی ۰ _ ۱ به اتمام رسید بازی تیم های پدیده و تراکتور بود که این پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی در سخت ترین حالت و با چنگ و دندان بدست آمد، همچنین سپاهان و گسترش فولاد بود، که سپاهان با این برد توانست فعلا این شانس را داشته باشد تا بازی های فردا جایگاه چهارم لیگ که بشدت این روز ها ارزشمند است را از آن خود کند.
همچنین بازی شاگردان میثاقیان نفتی های، به تساوی با یک گل رسید، که واقعا همین یک امتیاز برای او وتیمش میتواند بسیار کارساز باشد و چه بسا در آیند مانع سقوط این تیم شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار