|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۳۱

این فصل ارکتور سازی یکی از مدعیان و تیم هایی بود که رو قهرمانی اش یا در جام حذفی یا در لیگ حساب زیادی باز شده بود اما در آخر هم با توجه به روند سقوطی شدیدش هم در لیگ سوم و هم جام حذفی را نبرد تا فصل را بد تمام کند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، این فصل ارکتور سازی یکی از مدعیان و تیم هایی بود که رو قهرمانی اش یا در جام حذفی یا در لیگ حساب زیادی باز شده بود اما در آخر هم با توجه به روند سقوطی شدیدش هم در لیگ سوم و هم جام حذفی را نبرد تا فصل را بد تمام کند.
در اصل تیر خلاص به تیم تراکتور سازی، هواداران پرشورش و امیر قلعه نویی بعد از یک پایان بد در لیگ برتر، بازی آخر آنها در جام حذفی بود که بعد از ارائه یک بازی نه چندان مناسب در دقایق پایان با گلی که از نفت خوردند تلخی شدیدی را حس کردند و قلعه نویی که چند فصل است که نتایج و آمار نامناسبی را در لیگ بدست آورده چاره ای جز سرافکندگی نداشت و بعد از سوت پایان بازی که آغازی بر گریه های بازیکنان تراکتورسازی بود باعثشد تا امیر قلعه نویی به سمت بازیکنانش برود و به آنها بگوید: " که دوست ندارد، انها را در چنین وضعیتی ببیند " قلعه نویی به بازیکنانش گفت: " که فوتبال همیشه همین بوده و آنها باید به بازیکنان تیم حریف تبریک بگویند. "
در اصل انتظارات زیادی از آنها وجود داشت و خود را مدیون تماشاگرانشان می دانستند، اما در پایان بازی فقط ناراحتی و اندوه در زمین مسابقه دیده می شد و بازیکنان تراکتورسازی روی نیمکت نشسته بودند و گریه می کردند.
اما قلعه نویی هم خودش بعد از بازی با نفت و باخت تلخش از بازیکنان خداحافظی کرد تا به شایعات پیرامون جدایی خود قوت ببخشد.
او که بعد از سال‌ها امید زیادی به کسب موفقیت و عنوان روی نیمکت تراکتورسازی داشت در نهایت این مهم را از دست داد تا با توجه به جو شکل گرفته در نهایت از تمایل خود برای جدا شدن از این تیم خبر بدهد. مساله‌ای که او با اعلام اینکه در فصل هفدهم به دنبال حضور در تیمی است که از حواشی به دور باشد و جو پایداری را دنبال کند را خواهد گذراند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار