|
|
کدخبر: ۱۸۷۶

قلعه‌نویی:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در این مملکت همه راحت حرف می‌زنند ولی عمل کردن مسئله دیگری است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و تا ۲،۳ روز دیگر لیست آسیایی خود را کامل می‌کنیم. هر چند دیر شروع کرده‌ایم ولی از فتح‌الله زاده، امیری و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند یک تیم خوب و بهتر از پارسال را بسته‌ایم.

وی درباره نقل و انتقالات عنوان کرد: از عملکرد استقلال در نقل و انتقالات راضی هستم ما ۲،۳ خروجی داشتیم که درصدد هستیم جایگزینی برای آن‌ها پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در مورد آخرین وضعیت جواد نکونام گفت: جواد قرارداد ۲ ساله با استقلال دارد ولی اکنون از وی خبری ندارم. تعجب می‌کنم که چرا در تمرینات حاضر نمی‌شود. پیش از سفر به اوکراین با همدیگر صحبت کردیم ولی جای تعجب دارد که چرا در تمرینات خبری از این بازیکن نیست.

قلعه‌نویی درباره اینکه گفته می‌شود وی بابت طلبش از استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرده است اظهار داشت: من به این مسائل کاری ندارم و آن چیزی که مربوط به مستطیل سبز است صحبت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه قرار بود علیرضا منصوریان واسطی بین جواد نکونام و باشگاه استقلال شود و همچنین یک مراسم افطاری در خانه قلعه‌نویی برگزار شود عنوان کرد: افطاری در خدمت هر کسی که حضور پیدا کند هستیم اما باز هم تاکید می‌کنم دو هفته پیش با نکونام صحبت کردم ولی اکنون از وی خبری ندارم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای به باشگاه استقلال نامه زده است که نباید پیش از افطار تمرین برگزار کنند، گفت: از این کمیته خواهش می‌کنم یک نوری به ما بدهند تا ما در آن تمرین کنیم. در این مملکت همه بلدند خوب حرف بزنند ولی عمل کردن یک چیز دیگری است این کمیته به ما زمینی با امکانات نور بدهد تا ما در آنجا تمرین کنیم.

قلعه‌نویی درباره اخطار احمد جمشیدیان و محمدمهدی نظری به این کمیته درباره توضیح برخی از حرف و حدیث‌های مطرح شده عنوان کرد: از این مسئله خبری ندارم و بهتر است از خودشان در این زمینه سوال کنید.

وی درباره اظهارات بازیکنان جدا شده استقلال از جمله ایمان موسوی و فرزاد حاتمی اظهار داشت: برای ما منافع باشگاه و مردم مهم است و حاتمی روزهای اولی که به استقلال آمد در ترکیب ثابت استقلال بود که آن روزها استقلال شرایط خوبی داشت ولی پس از آن بازیکنان دیگری بودند که بهتر از او عملکرد داشتند و به زمین رفتند.

سرمربی استقلال درباره پیشنهاد الشارجه امارات به جواد نکونام و اینکه آیا وی تمایلی برای ماندن نکونام در استقلال دارد گفت: از نظر من هر کسی در مستطیل سبز حاضر شد بازیکن استقلال است و هر کسی که نیامد برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم.

قلعه‌نویی در خاتمه تصریح کرد: پارسال جواد برای استقلال زحمت زیادی کشید و از نیم‌فصل دوم بازی خوبی برای استقلال انجام داد که اوج کارش در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی بود اما کنون از وی خبری ندارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار