|
|
کدخبر: ۱۹۴۵۶

افشین می خواهد فیکس باشد اما خوب تمرین نمی کند. کم روحیه و مضطرب دنبال جلب اعتماد کرانچار برای بازگشت به ترکیب است.

به گزارشامیدبه نقل از گل، رسانه ها از احتمال پیوستن آرش افشین به استقلال تهران در نقل و انتقالات نیم فصل خبر می دهند.
از آن دست خبرهایی که نمی دانیم باید باور کرد یا نه. چه هر ساله در این مقطع، بازار خبرهایی اینچنینی داغ می شود. افشین نه به دلیل درخشش در سپاهان، که به خاطر انتقال نافرجام به اصفهان در کانون اخبار قرار گرفته است. انتقالی که آرش گمان می کرد سکوی پرتاب وی به باشگاه های اروپایی می شود و به همین خاطر اصرار داشت که در متن قراردادش با سپاهان، تبصره ای برای موافقت باشگاه به ترانسفر گنجانده شود.
شماره ۱۰ سپاهان حالا خسته و عاصی از نیمکت نشینی، دنبال راه چاره است. راهکاری که او را به ترکیب اصلی سپاهان برساند. افشین می خواهد فیکس باشد اما خوب تمرین نمی کند. کم روحیه و مضطرب دنبال جلب اعتماد کرانچار برای بازگشت به ترکیب اصلی است. درست مثل دوران حضورش در فولاد. همان روزهایی که فکر می کرد اعتراض به حسین فرکی باعثمی شود سرمربی فولاد او را در اوایل نیمه دوم تعویض نکند، اما نتیجه اعتراض هایش نیمکت نشینی در چندین بازی متوالی بود.
انتقال به یک باشگاه دیگر، تنها راه باقی مانده برای افشین در صورت تدوام نیمکت نشینی تا پایان نیم فصل است. استقلال تهران شاید این باشگاه باشد. تیمی که همواره بحثحضور افشین در آن مطرح بود. این مهاجم ۲۵ ساله همیشه بهترین بازی هایش را برابر استقلال انجام داده است. افشین از ابتدای حضورش در لیگ برتر ۲۰ گل با پیراهن فولاد و سپاهان به تیم های مقابل زده که پانزده درصد این گل ها به تور دروازه استقلال نشسته است. شاید همین باعثمی شود تا چشمان استقلالی ها بیش از هر تیم دیگری افشین را ببیند.
انتقال احتمالی آرش افشین به استقلال، اگر هم به واقعیت بپیوندد، نمی تواند پایان روزهای تلخ افشین را تضمین کند. او به تیمی می رود که فشار و حواشی جانبی آن به مراتب بیشتر از سپاهان است. به عنوان بازیکن پشت خط مانده ای که در ابتدای فصل قرارداد سپاهان را به پیراهن استقلال ترجیح داد و حالا اعتقاد فنی قلعه نویی به آرش، شاید تنها دلگرمی این مهاجم خوزستانی برای اسباب کشی به پایتخت باشد.
پیش از آرش، بازیکنان دیگری هم با دلگرمی به اعتقاد فنی قلعه نویی، به استقلال پیوستند اما خیلی زود به سمت درهای خروجی باشگاه هدایت شدند. امین منوچهری، فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی و ایمان موسوی آخرین نمونه های این دسته از بازیکنان هستند.
آرش افشین که با تکنیک ناب و گلزنی در روزهای ابتدایی ورودش به لیگ برتر همه را امیدوار کرده بود، در تمام این سال ها نتوانست تبدیل به یک ستاره شود و اکنون در مرز ۲۵ سالگی، دنبال حضور در ترکیب ثابت یک تیم لیگ برتری است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار