|
|
کدخبر: ۲۱۳۴

سومین روز مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان با قهرمانی بهنام اسبقی نماینده وزن چهارم تیم ملی ایران همراه بود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، سومین روز از بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان در حالی شب گذشته چهارشنبه(به وقت مکزیک) در سالن اکس پوزیتو سنتر شهر پوئبلا پیگیری شد که بهنام اسبقی نماینده وزن چهارم تیم ملی با شکست حریفان خود به مدال طلا رسید.

اسبقی در نخستین دیدار خود به مصاف نماینده گواتمالا رفت و با نتیجه پنج بر یک حریف خود را شکست داد. نماینده وزن چهارم تیم ملی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده کوبا رفت و در این دیدار نیز با نتیجه ۱۵ بر ۵ به کار خود پایان داد.

اسبقی در سومین دیدار خود با نماینده آذربایجان دیدار کرد و در این بازی هم با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد. در ادامه این رقابت‌ها اسبقی به مصاف نماینده میزبان رفت و با نتیجه سه بر دو تکواندوکار مکزیکی را که نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۰۹ بود را شکست داد.

در مرحله یک هشتم نماینده کشورمان به مصاف حریفی از مولداوی رفت و در راند اول و دوم با نتیجه یک بر صفر به کار خود پایان داد و در راند سوم با نتیجه دو بر یک نماینده کشور مولداوی را از دور مسابقات حذف کرد.

اسبقی حریف اسپانیایی را نیز از پیش رو برداشت تا به فینال مسابقات جهانی برسد.

در مبارزه نهایی این وزن، نماینده کره‌جنوبی برابر اسبقی قرار گرفت که در سه راند با نتایج دو بر یک، سه بر دو و ۵ بر ۴ حریفش رو شکست داد و مدال طلا کسب کرد.

شب گذشته در بخش بانوان هم شکرانه ایزدی با شکست نماینده ازبکستان کار خود را آغاز کرد، اما در دومین دیدار خود در راند طلایی با نتیجه یک بر صفر از گردونه رقابتها حذف شد.

پیش از این هادی مستعان در نخستین روز رقابت‌ها مدال نقره مسابقات را کسب کرده بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار