|
|
کدخبر: ۲۱۴۹

ستاره پرتغالی رئال مادرید منزل مجلل خود در انگلیس را برای فروش گذاشت تا عملا تصمیمش برای برنگشتن به لیگ برتر جزیره را تایید کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، روزنامه سان چاپ انگلیس اظهار کرد: اندک امید هواداران منچستریونایتد برای بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد، عصر روز گذشته از بین رفت زمانی که اعلام شد خانه او در انگلیس به فروش گذاشته شده است.

تصور می‌شد رونالدوی ۲۸ ساله که تابستان سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۸۰ میلیون پوندی به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ دنیای فوتبال راهی رئال مادرید شد، قصد بازگشت به منچستر را دارد. این احتمال با اظهارات اخیر رونالدو و هچنین رئیس باشگاه رئال مادرید در خصوص تمایل ستاره شماره ۷ کهکشانی‌ها برای ماندن در سانتیاگوبرنابئو تا پایان دوران بازیگری‌اش رنگ باخت هرچند هواداران یونایتد از بازگشت او قطع امید نکردند.

اکنون اما با فروش منزلش، بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۰۸ کاملا هواداران تیم پیشین خود را ناامید کرده است. به گزارش سان رونالدو خانه ۵ اتاقی خود در «آلدرلی‌اج» منطقه چشایر انگلیس با قیمت ۳.۷۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته است.

سان به نقل از یک منبع نزدیک به رونالدو نوشته است: هواداران یونایتد تصور می‌کردند او پس از ترک این تیم منزلش را نفروخته تا یک روز دوباره به این تیم برگردد اما تصمیم رونالدو برای فروش آن بدان معنا است که هیچ یک از این شایعات حقیقت ندارند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار