|
|
کدخبر: ۲۱۶۵

روز نخست از مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال با پیروزی تیم‌های روسیه و بلغارستان به پایان رسید.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، در اولین بازی مرحله نهایی لیگ جهانی که در سالن «استادیو ایسلاس مالویناس» شهر ماردل پلاتای آرژانتین برگزار شد دو تیم روسیه و برزیل در تکرار فینال المپیک ۲۰۱۲ لندن به مصاف هم رفتند. در این بازی که دیداری انتقامی برای برزیل پس از شکست ۳-۲ در فینال المپیک بود، شاگردان برناردو رزنده در حالی که ۲-۱ از روسیه پیش بودند باز هم مغلوب حریف شدند و ۳-۲ شکست خوردند.

روسیه در این بازی اگرچه آمار دفاعی خوبی در مقایسه یا برزیل نداشت اما در حمله و سرویس خیلی بهتر عمل کرد. فوق ستاره این بازی، نیکولای پاولوف بود که مدافعان برزیل هرگز موفق به مهار او نشدند. او ۷۸ بار برای کسب امتیاز تلاش کرد و توانست ۲۷ امتیاز کسب کند. برای برزیل، والاس دی سوزا ۱۳ پوئن کسب کرد. سرمربی برزیل قبل از بازی گفته بود که این بار نوبت آنها است که برنده شوند اما اینطور نشد.

در دومین بازی، تیم ملی بلغارستان در حضور ۵۰۰۰ تماشاگر از سد میزبان مسابقات، آرژانتین گذشت. آرژانتین تنها در ست سوم با نتیجه ۲۰-۲۵ برنده شد و ست‌های اول و دوم و چهارم را با نتایج ۲۸-۲۶،۲۵-۲۳ و ۲۵-۲۳ واگذار کرد. بازیکنان آرژانتین اگرچه در سرویس برتر از حریف بودند اما هرگز نتوانستند از پس دفاع بلغارستان برآیند. رودریگو کروگا که سابقه بازی در تیم کاله آمل را هم دارد ۲۲ امتیاز برای آرژانتین و تسوتان سوکولوف ۲۹ امتیاز برای بلغارستان کسب کردند.

امروز در ادامه بازی‌ها روسیه با کانادا و بلغارستان با ایتالیا دیدار می‌کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار