|
|
کدخبر: ۲۲۱۰

هاجسون:

سرمربی تیم ملی انگلیس به طور غیرمستقیم از اهالی فوتبال این کشور خواست شرایطی را برای وین رونی فراهم کنند تا او بتواند آمادگی خود را برای حضور در تیم ملی در مرحله مقدماتی و نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ حفظ کند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، روی هاجسون همیشه سعی کرده از مسائل داخلی باشگاه‌های انگلیسی از جمله جنجالی که پیرامون موضوع انتقال وین رونی از منچستریونایتد به وجود آمده فاصله بگیرد اما تنها چیزی که او نمی‌خواهد این است که مهاجم ۲۷ ساله شیاطین سرخ در تیم باشگاهی‌‌اش به مهره‌ای نیمکت نشین تبدیل شود و نتواند بازی که از او انتظار می‌رود را در تیم ملی ارائه کند.

رونی که هر روز خبر جدیدی در خصوص انتقالش از اولدترافورد شنیده می‌شود، دو مشتری پر و پا قرص همچون آرسن ونگر و ژوزه مورینیو، سرمربیان تیم‌های آرسنال و چلسی دارد اما بعید نیست که دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد او را به عنوان مهاجم دوم تیم نگه دارد. مویس چندی پیش تاکید کرد که به رونی به چشم مهاجم دوم تیم که باید زیرسایه روبین فن پرسی بازی کند نگاه می‌کند و این همان چیزی است که روی هاجسون را نگران کرده است.

هاجسون در این باره گفت: رونی آماده است و می‌خواهد بازی‌هایی مانند آنچه که در ماراکانا برابر برزیل نشان داد را ارائه کند. او در بازی‌‌های دوستانه اخیرمان، توانایی‌های فنی و سطح بازی‌اش را نشان داد که واقعا در سطح بالایی بود، مثل سایر بازیکنان تیم. تا جایی که من یادم می‌آید رونی هرگز مرا سرافکنده نکرده است.

سرمربی تیم ملی انگلیس با اذعان به این موضوع که رونی کاپیتان آینده تیم او خواهد شد، افزود: به توانایی‌های وین رونی ایمان دارم و باید بگویم او از اولین روزی که من هدایت تیم ملی را قبول کردم قدرتمند نشان داد و هرگز دچار افت نشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار