|
|
کدخبر: ۲۶۰۲

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به تعداد زیاد کارت‌های زرد دریافت شده توسط بازیکنان دو تیم می‌گوید‌ این تعداد کارت زرد در یک بازی مناسب فوتبال ایران نیست.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان که با باخت دو بر صفر تیمش همراه شد، اظهار کرد: نتیجه این بازی خوشایند تیم ما نبود. می‌توان گفت که این بازی دارای دو نیمه متفاوت بود: نیمه اول متعلق به سپاهان و نیمه دوم متعلق به تیم فولاد. البته با توجه به دو بازی انجام شده در دیروز و همچنین بازی امروز بین سپاهان و فولاد می‌توان نتیجه گرفت که تیم‌ها هنوز آن هماهنگی لازم را برای انجام بازی‌های مناسب در لیگ پیدا نکرده‌اند.

فرکی در ادامه گفت: متاسفانه تیم فولاد اسیر دو تک موقعیت سپاهان شد و در لحظه‌ی سرنوشت‌سازی که می‌توانست نتیجه این بازی را تغییر دهد، آن پنالتی را از دست داد.

وی افزود: عدم تمرکز بازیکنان ما و تجربه بیشتر بازیکنان سپاهان باعثشد تا در بازی‌ای که تک موقعیت‌ها تعیین کننده سرنوشت بازی بود، این سپاهان باشد که سه امتیاز بازی را از آن خود کند ولی با تمام این تفاسیر جا دارد که به تیم سپاهان بابت این پیروزی تبریک گفته و امیدوار باشیم تا در بازی‌های آینده بتوانیم امتیازات لازم را برای فولاد کسب کنیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تعداد زیاد کارت‌های زرد در این بازی گفت: متاسفانه بازیکنان در این بازی تمرکز لازم برای انجام بازی خوب را نداشتند و سعی می‌کردند اشتباه‌های مکرر خود را با انجام خطاهای متعدد جبران کنند. طبیعی است که این تعداد کارت زرد در یک مسابقه بین دو تیم مدعی در فوتبال ایران مناسب نیست و قطعا با گذر زمان و هماهنگی بیشتر بازیکنان هر دو تیم در آینده چنین چیزی تکرار نخواهد شد.

فرکی راجع به عدم حضور فرزاد حاتمی و ابوالحسن جعفری در این بازی گفت: متاسفانه ایوب والی و حسن جعفری را به علت مصدومیت در این بازی در اختیار نداشتیم و ترجیح دادیم که سلامت آن‌ها را به خطر نینداخته و آن‌ها را برای بازی‌های بعدی آماده نگه داریم.

وی در مورد عدم حضور فرزاد حاتمی در بین لیست ۱۸ نفره تیم نیز گفت: متاسفانه باشگاه قبلی فرزاد باید به وی نامه‌ای می‌داد تا وی به سازمان لیگ ارائه کند و تعلل در ارائه این نامه باعثشد تا مجوز لازم برای حضور فرزاد در این بازی صادر نشود که امید داریم تا بازی بعدی تیم فولاد مشکل فرزاد نیز حل شده و بتوانیم از حضور وی در تیم فولاد استفاده کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار