|
|
کدخبر: ۳۱۷

کاکا:

ستاره برزیلی خط میانی کهکشانی‌ها با وجود نیمکت‌نشینی‌های پیاپی هنوز هم قصد دارد تا پایان قراردادش در سانتیاگوبرنابئو بماند.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم مارکا اظهار کرد: کاکا یکی از نام‌هایی است که در فهرست اخراجی‌های احتمالی رئال در بازار نقل و انتقالات تابستانی دیده می‌شود. به استثنای فصل اول حضورش در رئال مادرید در سال ۲۰۰۹، این ستاره برزیلی تاکنون برای رئال مادرید تنها نقش یک نیمکت نشین را داشته که در مواقع ضروری و ناچاری به میدان فرستاده شده است. این شرایط باعثشده بسیاری در خصوص جدایی احتمالی او از جمع مادریدی‌ها گمانه‌زنی کنند، هرچند که خودش نظر دیگری دارد.

کاکا که سفری به چین داشته به رسانه‌های محلی این کشور گفت: هدف من ماندن در رئال مادرید است. هنوز با رئال قرارداد دارم به علاوه این تیم یک مربی جدید استخدام کرده است و به محض اینکه او کارش را شروع کند با یکدیگر نشسته و تبادل ایده خواهیم کرد.

کاکا همچنین با ابراز امیدواری نسبت به کسب جایی در ترکیب تیم ملی کشورش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴، ‌ اعتراف کرد برای محقق شدن این خواسته‌‌اش خیلی هیجان دارد.

وی افزود: هنوز یک سال دیگر تا آغاز جام جهانی مانده است و فصل تازه دارد شروع می‌شود. امیدوارم که در این جام جهانی بتوانم بازی کنم.

کاکا در صورتی که در فصل پیش رو بتواند کارلو آنچلوتی، ‌سرمربی جدید رئال مادرید را متقاعد کند که از وجودش در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها استفاده کند، می‌تواند به حضور در جام جهانی برای چهارمین دوره پیاپی امیدوار باشد. کاکا در تیم میلان زیر نظر آنچلوتی کار کرده و با نحوه کار او آشنا است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار