|
|
کدخبر: ۳۹۳۲

دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری اف‌سی سئول مقابل استقلال خاتمه یافت.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، دیدار رفت مرحله نیمه‌پایانی لیگ قهرمانان آسیا بین اف‌سی سئول کره جنوبی و استقلال از ساعت ۱۴ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه جام جهانی سئول آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر اف‌سی سئول خاتمه یافت. دامیانوویچ(۳۹) و یو هان(۴۷) برای سئول گلزنی کردند. استقلال نخستین حمله را انجام داد که مدافع سئول ضربه محمد قاضی را به کرنر فرستاد. بعد از این حمله نوبت سئول شد که حملاتش را روی دروازه استقلال پایه‌ریزی کند. در ادامه یک شوت از بازیکنان استقلال و ضربه خطایی که داور برای اف‌سی سئول پشت محوطه جریمه استقلال اعلام کرد هم دستاوردی برای دو تیم نداشت. دقیقه بیستم بازی مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال با ضربه پا توپ را از مقابل مهاجم کره‌ای دفع کرد.

جواد نکونام دروازه سئول را نشانه گرفت اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. همان اندازه که استقلال در نیمه نخست برای حفظ دروازه‌اش محتاط بود، میزبان کره‌ای هم تلاش می‌کرد در کنار حملاتش، گل نخوردن در خانه را هم در دستور کار داشته باشد. بازی خشن سئول برای جلوگیری از تبدیل حملات این تیم به ضدحمله سبب شد تا یو هان با خطا روی بیک‌زاده، از داور استرالیایی کارت زرد بگیرد.

دقیقه ۳۰ سئول خوش‌شانس بود که ضربه سر منتظری مدافع پیش‌تاخته استقلال و به‌دنبال آن شوت جواد نکونام دروازه این تیم را باز نکرد. در ادامه حملات سئول شدت گرفت و دقیقه ۳۹ این تیم به گل رسید. سماجت دامیانوویچ مهاجم مونته‌نگرویی سبب شد در یک رفت و برگشت توپ مقابل این بازیکن قرار بگیرد و او با ضربه سر توپ را وارد دروازه استقلال کند. بعد از این گل دستپاچگی مدافعان استقلال یک دقیقه بعد مولینا را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقایق پایانی بازی با حملات عجولانه دو تیم سپری شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر اف‌سی سئول خاتمه یابد.

با آغاز نیمه دوم در حالی که با ورود فرهاد مجیدی انتظار می‌رفت استقلال نمایشی مانند نیمه دوم بازی با بوریرام را به نمایش بگذارد اشتباه مشترک صادقی و منتظری سبب شد در دقیقه ۴۷ یو هان گل دوم را وارد دروازه مهدی رحمتی و استقلال کند. در ادامه جواد نکونام هم با دریافت کارت زرد بازی برگشت استقلال مقابل اف‌سی سئول را از دست داد.

تیم کره‌ای با وجود رسیدن به ۲ گل همچنان حملات پردامنه‌اش را روی دروازه استقلال با محوریت توپهای ارسالی برای دامیانوویچ ادامه داد. استقلال هم با آوردن جمشیدیان به‌جای ساموئل توان تهاجمی‌اش را اضافه کرد. در دقیقه ۷۲ استقلال با ضربه سر جواد نکونام خودی نشان داد و در ادامه حملات استقلال شدت گرفت.

دقیقه ۷۵ هم شوت جمشیدیان از بالای دروازه اف‌سی سئول به بیرون رفت. ضدحمله سئول و ضربه سر بازیکن این تیم که در شرایطی خطرناک توسط مدافعان استقلال دفع شد با شوت قاضی جواب گرفت. دقیقه ۸۰ ضربه سر مولینا با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه ضربه سر قاضی را دروازه‌بان سئول روی خط دروازه کنترل کرد و فردین عابدینی نیز به‌جای تیموریان وارد زمین شد. دقایق پایانی باز هم سئول بازی را در دست گرفت و دامیانوویچ با یک ضربه سر خطرناک و شوتی که محصول اشتباه مدافعان استقلال بود دروازه این تیم را تهدید کرد اما حملات انتهایی دو تیم بی‌نتیجه ماند تا سئول ۲ بر صفر پیروز شود و شاگردان قلعه‌نویی برای صعود به فینال چشم به دیدار برگشت که چهارشنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار م‌شود داشته باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار