|
|
کدخبر: ۴۳۵۱۱

روز اول مسابقات کاراته قهرمانی جهان با ناکامی نمایندگان کشورمان پیگیری شد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت فدراسیونکاراته، در نخستین روز از رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان در شهر " گوادالاخارا " اسپانیا که با حضور نمایندگان ۹۲ کشور پیگیری می شود، " طروات خاکسار " در وزن به اضافه ۶۰ کیلوگرم کومیته دختران در رده سنی امید، در دور نخست نماینده چین را ۳ بر صفر شکست داد و سپس اندونزی را ۹ بر صفر مغلوب کرد.

وی در دور سوم نیز نماینده سوییس را ۶ بر صفر از پیش رو برداشت تا در مرحله چهارم با حریفی از ژاپن مصاف دهد. خاکسار درحالی که مبارزه هجومی را در دستور کار داشت و تکنیک های متعددی را در تاتامی به اجرا گذاشت با کم لطفی داوران روبرو شد تا مبارزه را واگذار کند. کومیته کای ژاپن نیز در مرحله بعدی به فرانسه باخت تا " طراوت خاکسار " از رسیدن به مدال بازبماند.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، " شیما آل سعدی " در نخستین گام نماینده اسپانیا که از حمایت هزاران تماشاگر سود می برد را مغلوب کرد اما در ادامه و در رقابت با حریف چینی در حالی که چند امتیاز از رقیب پیش بود با دریافت اخطارهای متوالی، بازی را واگذار کرد.

در وزن ۵۳ کیلوگرم، " مهتاب اسماعیلی " پس از استراحت در دور نخست، در ادامه نماینده بوسنی و هرزگوین به برتری یک بر صفر رسید و همچنین ورزشکاری از پرو را مغلوب کرد و به مرحله چهارم رسید.

کومیته کای تیم دختران ایران در ادامه و در رقابتی نزدیک با نتیجه یک بر صفر برابر نماینده چین شکست خورد. نماینده چین راهی به فینال پیدا نکرد تا مهتاب اسماعیلی با وجود ارائه مبارزاتی خوب از رسیدن به مدال بازبماند.

" ایمان سنچولی " در وزن به اضافه ۷۸ کیلوگرم پسران؛ پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کرواسی را شکست داد و در ادامه ۲ بر صفر به مقدونیه باخت. کومیته کای مقدونیه نیز در ادامه شکست خورد تا سنچولی راهی به جدول شانس مجدد پیدا نکند.

در وزن منهای ۷۸ کیلوگرم کومیته پسران، " آروین باقری " در گام نخست با اقتدار و نتیجه ۳ بر صفر حریف ونزوئلایی را مغلوب کرد ولی در گام دوم برابر کومیته کای مصری ۷ بر ۴ مغلوب شد. کومیته کای مصری نیر در رسیدن به دیدار پایانی ناکام بود تا باقری نیز از گردونه رقابت ها کنار برود.

در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم " علی اصغرآسیابری " در نخستین دیدار با نتیجه یک بر صفر به نماینده مجارستان باخت. با ناکامی این مجارستانی در مراحل بعدی، آسیابری بخت حضور در جدول شانس مجدد را از دست داد و به کار خود پایان داد.

در کاتای انفرادی هم " ابوالفضل شهرجردی " با شکست برابر نماینده سوئد به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار