|
|
کدخبر: ۴۸۱۸۹

عضو کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که در تایلند حضور دارند و خود را برای برگزاری دیدار با تیم ملی این کشور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می کنند، به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، ملی پوشان صبح امروز چهارشنبه تمرین سبکی را در محل مجموعه ورزشی هتل محل اقامت خود داشتند و پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، ساعت ۱۶:۱۵ به سمت استادیوم هیوندای، محل تمرینات خود رفتند.

در فاصله ۴۰ دقیقه ای هتل تا استادیوم، مرثیه شهادت امام حسین(ع) در اتوبوس پخش شد و بازیکنان تیم ملی با یاد روزهای عزای سالار شهیدان، عزاداری کردند.

تمرین امروزتیم ملییک ساعت و سی دقیقه بود و حضور خبرنگاران تنها برای ۳۰ دقیقه ابتدایی باز بود.

اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان پس از صرف شام در سالن اجتماعات هتل حاضر شدند و با مرثیه سرایی رضا حقیقی مراسم عزاداری شب عاشورا را برگزار کردند. در این مراسم کلیه بازیکنان، کادر پزشکی و سرپرستی و امید نمازی – مربی تیم ملی حضور داشتند. این مراسم به مدت ۴۵ دقیقه به طول انجامید.

کنفرانس خبری سرمربیان تیم های ملی فردا از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و جلسه هماهنگی بازی نیز ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

دیدار تیم های ملی فوتبال تایلند و ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا عصر روز جمعه در تایلند برگزار خواهد شد و شاگردان کارلوس کی روش در صورت پیروزی در این دیدار شانس زیادی برای حضور در جام ملت ها خواهند داشت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار