|
|
کدخبر: ۵۲۴۶۷

ماشین ارتشی به همراه افراد نظامی مقابل هتل تیم ملی حضور دارند تا کاروان ایران را تا ورزشگاه اسکورت کنند.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، بعد از اتفاق صبح امروز در لبنان و بمب گذاری در نزدیکی سفارت ایران در این کشور شرایط خاصی در اردوی تیم ملی در این شهر حاکم است و همه چیز تحت تاثیر این بمب گذاری قرار گرفته است.

* در اطراف هتل تیم ملی ایران افراد نظامی‌ زیادی حضور دارند و در راه‌های منتهی به هتل تیم ملی ایست بازرسی زیادی وجود دارد تا امنیت در اردوی تیم ملی برقرار باشد. همچنین در نزدیکی محل بمب گذاری شرایط خاصی وجود دارد و حضور گشت‌های پلیس و افراد امنیتی به چشم می‌خورد.

* مغازه‌های شهر در بیروت باز است اما بازرسی به شدت صورت می‌گیرد و بالگردها در آسمان شهر بیروت و محل بمب‌گذاری شده در حال تردد هستند. محل بمب گذاری شده فاصله نزدیکی با استادیوم محل برگزاری دیدار لبنان و ایران دارد و به همین دلیل مسئولان برگزاری این مسابقه تصمیم گرفتند بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

* ۲ اتوبوس، کاروان تیم ایران را ساعت ۱۵ به وقت محلی(۱۶:۳۰) به وقت تهران به سمت ورزشگاه کمیل شمعون خواهند برد و در این بین چندین ماشین ارتشی به همراه افراد نظامی مقابل هتل تیم ملی حضور دارند تا کاروان ایران را تا ورزشگاه اسکورت کنند.

* ترافیک اطراف هتل تیم ملی نیز به شدت تحت کنترل است و ماشین‌های عبوری اجازه ایستادن در اطراف هتل تیم ملی را ندارند و پلیس آنها را از محل دور می‌کند.

* یکی از همراهان تیم ملی به خبرنگار اعزامی تسنیم گفت که کی‌روش نگران وضعیت روحی بازیکنان است و حتی درخواست کرده که این بازی برگزار نشود.

دیدارلبنانو ایران در چهارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹ به وقت تهران در بیروت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار