|
|
کدخبر: ۵۴۰

تیم ملی فوتسال در یک بازی نزدیک و نفسگیر مقابل تایلند، ضمن انتقام شکست برابر این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا راهی دیدار پایانی بازی‌های آسیایی داخل سالن شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسایی داخل سالن در اینچئون کره‌جنوبی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار تیم ایران حریف خود را با نتیجه ۵ بر ۴ پشت سر گذاشت تا انتقام باخت برابر این تیم در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا را بگیرد.

در این دیدار ابتدا این تایلند بود که در سومین دقیقه به گل رسید اما دو گل پیاپی از حسین طیبی ورق را به سود تیم کشورمان برگرداند. این پایان کار دو تیم در نیمه نخست نبود چرا که میثم خیام در آخرین لحظات این نیمه گل سوم را به ثمر رساند تا این نیمه با حساب ۳ بر یک به سود ایران خاتمه یابد.

در نیمه دوم بار دیگر حسین طیبی برای ایران گلزنی کرد اما تایلندی‌ها در حالی که هنوز وارد دهمین دقیقه این نیمه نشده بودیم در عرض چند ثانیه دو گل متوالی به ثمر رساندند تا شوک بزرگی را به شاگردان کاندلاس وارد کنند. در ادامه قدرت بهادری دروازه تیم حریف را برای پنجمین بار گشود تا تایلند که بازی را از دست رفته می‌دید فشار مضاعفی را روی دروازه ایران وارد کند. حاصل این حملات تیم تایلند گل چهارم بود که در فاصله هفت ثانیه تا پایان مسابقه از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

حریف تیم ملی فوتسال ایران در فینال بازی‌ها برنده دیدار ژاپن و کره‌جنوبی خواهد بود. فینال رقابتهای داخل سالن آسیا روز شنبه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار