|
|
کدخبر: ۵۴۳۴۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در راه بسیار طولانی پیشرفت قرار داریم اما باید نگران باشیم.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش پس از بازگشت تیم ملی در فرودگاه امام خمینی در خصوص صعود تیم ملی به جام ملت‌های آسیا سال ۲۰۱۵ استرالیا گفت: این مسئله برای ما خیلی خوب بود، چون به هدفمان رسیدیم و توانستیم به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. یک بازی دیگر در ماه مارچ با کویت داریم اما باید از حالا برای حضور موثر در جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند در مسابقه جام ملت‌های آسیا عملکرد خوبی داشته باشد عنوان کرد: در درجه اول باید به بازیکنانم تبریک بگویم. تمام موفقیت‌هایی که در این مدت به دست آمد با کمک مربیان تیم‌های مختلف لیگ و باشگاه‌ها بود و قطعا بدون حضور آنها نمی‌توانستیم به چنین موفقیت‌هایی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد بازی با لبنان تاکید کرد: در حال حاضر تیم بسیار قدرتمندی هستیم و از نظر روحی و روانی نیز در وضعیت خوبی قرار داریم. تمامی بازیکنان هم صدرصد آماده هستند اگرچه چند مصدوم داریم. بازیکنانی که به عنوان جانشین مصدومان بازی کردند هم عملکرد خوبی داشتند.

کی‌روش افزود: در ادامه سعی می‌کنیم یک تیم کامل داشته باشیم و طبق قوانین فیفا و همچنین کمک دیگر باشگاه‌ها در راه جام جهانی آمادگی کامل به دست بیاوریم.

وی در واکنش به این مسئله که با توجه به آمادگی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران آیا مردم نباید برای جام جهانی نگرانی داشته باشند خاطر نشان کرد: فکر نمی‌‌کنم طرز تفکر شما درست باشد. به نظر من وضعیتمان دقیقا برعکس این است و باید بسیار نگران باشیم. یکی از دلایل نگرانی‌مان نتایج به دست آمده در دیدار اروگوئه و اردن و مکزیک است این نتایج برای فوتبال آسیا یک بیدار باش است اما دوباره تکرار می‌کنم در راه بسیار طولانی پیشرفت قرار داریم. باید بگویم در مسیر درستی قدم می‌گذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: سطح و فشار مسابقات جام جهانی با دیگر بازی‌ها مانند روز و شب است که این مسئله باعثمی‌شود با آمادگی بالایی در این مسابقات حاضر شویم. ما باید برنامه و راه حلی جادویی برای آماده سازی تیم ملی پیدا کنیم. بازیکنان و هواداران فوتبال ایران مستحق این هستند تا با یک برنامه‌ریزی مناسب آماده حضور در جام جهانی شوند و من به این مسئله اعتقاد دارم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار