|
|
کدخبر: ۵۶۹۲۴

آیت‌اللهی:

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: رأی پرونده محسن قهرمانی این هفته اعلام می‌شود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، ‌ سید هادی آیت‌اللهی که به استقبال تیم ملی فوتبال ساحلی ایران رفته بود در جمع خبرنگاران در مورد این قهرمانی گفت: این یک خبر بسیار خوب برای اهالی ورزش و به خصوص جامعه فوتبال است. این اولین تیمی از ایران است که در سطح جهان به قهرمانی رسیده است و افتخاری ماندگار برای فوتبال و ورزش ایران است.

آیت‌اللهی در مورد اینکه چه پاداشی به این تیم داده می‌شود، گفت: ‌ با حمایت وزارت ورزش آنچه که شایسته است را برای آنها در نظر می‌گیریم.

نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال، در مورد ناداوری‌هایی که علیه ایران در مسابقات فوتبال ساحلی شد، گفت: مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده و ان شاء الله که دیگر شاهد این مسئله نباشیم.

وی در مورد پروندهمحسن قهرمانیو سرانجام این پرونده گفت: تحقیقات این پرونده تمام شده و پرونده تکمیل‌شده را به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم. آنها بررسی‌های خود را انجام می‌دهند و فکر می‌کنم در این هفته رأی این پرونده اعلام شود.

آیت‌اللهی در مورد قرار گرفتن ایران در رتبه دوم بعد از ژاپن در کسب سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا و اینکه برخی آن را سندسازی می‌دانند گفت: مسئولانAFC، پنجاه روز قبل از ایران رفتند و همه این موارد را بررسی کرده‌اند و بر اساس گزارش آنها امتیازبندی شده است. برخی همیشه دوست دارند خلاف جریان آب حرکت کنند و این مسائل را می‌گویند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار