|
|
کدخبر: ۶۲۴۵۷

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به زودی از ۳ پروژه بزرگ، تاریخی و سرنوشت ساز این باشگاه پرده برداری خواهد کرد.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، محمدرویانیاندر خصوص آخرین وضعیت علیرضا حقیقی در پرسپولیس و اینکه آیا او از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد عنوان کرد: قرار است امروز این مسئله را بررسی کنیم. باید با حقیقی جلسه‌ بگذارم تا در این مورد به جمع‌بندی برسیم.

وی در مورد حضور علی دایی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص رسیدگی به پرونده محسن قهرمانی گفت: باید ببینم روند این پرونده به کجا می‌رسد. فعلا بهتر است چیزی نگویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به شایعه حضور امیر عابدینی در این باشگاه به عنوان مدیرعامل تاکید کرد: از مدیرعاملی هر فردی در پرسپولیس استقبال می‌کنم.

رویانیان درباره شایعاتی مبنی بر اینکه او از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا خواهد داد گفت: به این چیزها فکر نمی‌کنم و می‌خواهم تا روزی که هستم کارم را انجام دهم. قرار است به زودی در جلسه‌ای از ۳ پروژه بزرگ، تاریخی و سرنوشت‌ساز پرسپولیس پرده‌برداری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این پروژه‌ها مربوط به توافق با باشگاه میلان است، اظهار داشت: این ۳ پروژه خیلی مهمتر از این حرف‌ها بوده و بیش از یک سال است که روی آنها کار شده است. یکی از بزرگترین آرزوهای من در پرسپولیس به ثمر رسیدن این ۳ پروژه بود که خدا را شکر پس از تلاش دوستانم در حوزه‌های مختلف در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های روز گذشته محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه خصوصی‌سازی مشکلات پرسپولیس و استقلال را حل نمی‌کند، تصریح کرد: اگر یک بسته چند اقدامه برای خصوصی‌سازی وجود داشته باشد تغییر و تحولات اساسی در پرسپولیس و استقلال شکل می‌گیرد. در این صورت خصوصی‌سازی محور و اساس آن بسته خواهد شد. من هم معتقدم صرفا مسئله خصوصی‌سازی نمی‌تواند راهگشا باشد اما اگر یک بسته سیاسی و اقتصادی ارائه شود آن وقت تحولات مهمی در این دو باشگاه صورت خواهد گرفت.

رویانیان ادامه داد: من آمادگی این را دارم که در این خصوص صحبت کنم و پیشنهاد خود را هم ارائه دهم. باز هم تاکید می‌کنم اینکه بگوییم صرفا پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند مشکلاتان حل می‌شود اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه نقش دولت و نحوه نظارت آن روی مسئله خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال باید مشخص شود، به تسنیم گفت: مسائلی که در این بسته باید مورد توجه قرار بگیرد زیاد است. به عنوان مثال موضوع درآمدزایی باشگاه و استفاده از برند آن باید تایید شود یعنی اینکه اگر کسی یا ارگانی سهام این دو باشگاه را خرید بتواند با برند آن سرمایه‌گذاری کند و کار اقتصادی انجام دهد و البته مورد حمایت دولت هم باشد.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: بخشی از کارها هم زیرساختی است و باید به دست دولت حل شود. یعنی دولت باید از سرمایه‌گذار پشتیبانی و حمایت کند. از همه مهمتر اینکه باید ببینیم استراتژی و طراحی‌مان برای واگذاری دو باشگاه چه چیزی است و البته یک «بیزینس پلن» هم تهیه شود. قبل از واگذاری پرسپولیس و استقلال باید سیاست دولت در این خصوص تضمین شود. استراتژی تعیین و همچنین زیرساخت‌ها و تسهیلات برای بخش خصوصی تامین شود تا این بخش بتواند محکم وارد این موضوع شود.

رویانیان ضمن بیان اینکه باید وزارت ورزش و جوانان با همکاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بسته حمایتی از بحثخصوصی‌سازی این دو باشگاه را تهیه کند، گفت: اگر می‌گوییم این دو باشگاه خصوصی شود باید ببینیم که نظارت و حمایت دولت به چه صورت خواهد بود و مثلا سرمایه‌گذار در کجا می‌تواند آزاد باشد و درآمدزایی کند و کجا دولت از بخش خصوصی حمایت می‌کند. همانند بسته حمایتی که از صنعت، حمل و نقل و خدمات وجود دارد باید در ورزش هم وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در دولت جدید چند درصد احتمال خصوصی شدن پرسپولیس و استقلال وجود دارد، تاکید کرد: امیدوارم این صحبت و پیشنهاد من در مورد خصوصی‌سازی بر مبنای بسته سیاستی هر چه سریعتر در این دولت اتفاق بیفتند و مانند دیگر کارها و اتفاقات خوب دولت یازدهم پرسپولیس و استقلال هم خصوصی شوند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار