|
|
کدخبر: ۱۸۵۲۱۸

یک اسپیس فریم از قطعات محوری تشکیل شده که ترجیحاً لوله‌های توخالی دایره‌ای یا مقاطع توخالی مستطیلی شکل هستن و به کمک یه سری رابط‌ها به یکدیگر متصل میشن. به طور کلی سازه های اسپیس فریم از سه جزء تشکیل شدن: 1) قطعات اسپیس فریم لوله هایی هستن که در دو سر آن مخروطی شکل هستن که نیروهای فشاری یا کششی رو به لوله ها منتقل کنن. 2) گره های اسپیس فریم که لوله های کروی شکل سازه رو به یکدیگر متصل میکنن. در صورت لزوم می توان حداکثر 18 سوراخ پیچ و مهره رو روی سطح گره های اسپیس فریم دریل کرد. 3) پیچ و مهره های اسپیس فریم که در گره های اسپیس فریم قرار میگیرن.

برای خرید بست اسپیس میتونید روی لینک کلیک کنید.

اسپس فریم به شما این امکان رو میدن که ظاهری هنری با اشکال متنوع ایجاد کنید نکته خوب درباره اسپیس اینه که با اجازه اسپیس فریم میتونید در هزینه ها صرفه جویی کنید، اما در عین حال برای ساخت‌وساز جدید و هم برای بازسازی مقرون به صرفه هستن. این سازه ها حدود 30 درصد سبک‌تر از سیستم‌های فولادی معمولی هستن و از مواد کمتری استفاده میکنن. قدرت سازه ها از ساختار کلی ناشی میشه که وزن رو به طور مساوی در همه جهات توزیع میکنه.

نصب اسپیس فریم خیلی آسون و سریع هست. بنابراین در زمان و در نتیجه در هزینه صرفه جویی میشه. قطعات در کارخانه تولید، گالوانیزه میشن و سپس در محل مونتاژ صورت میگیره. هیچ برش یا جوشکاری در میدان مورد نیاز نیست. اتصالات پیچ و مهره ای نسبت به سازه های جوشی برتری دارن و دارای تاییدیه زلزله، طوفان و گردباد هم هستن. مهم ترین مزیت اسپیس فریم ها ایه کهاحیاج به تعمیر ندارن. اگه یک بخش نیاز به تعویض داشته باشد، میتونید فقط آن قسمت رو بدون ایجاد اختلال در کل ساختار تعمیر کنید. در نتیجه هزینه کل مالکیت در طول زمان کمتر میشه. نصب اسپیس فریم ها در چند مرحله انجام میشه:

2

ابتدا، از پایین میله ها به گره ها ثابت و پیچ ها در گره های اسپیس سفت میشن. سپس، اولین مورب ها روی هم سوار میشن و یک چهاروجهی ایجاد میشه. در نهایت، چهار وجهی دوم سوار میشه. این ترتیب تا زمانی که تمام میله های سازه روی هم سوار شن، تکرار میشه. هیچ برش یا جوشکاری در میدان مورد نیاز نیست، بنابراین این کار به سرعت انجام میشه. پس از مرحله نصب روی زمین، نوبت به مرحله نصب از بالای سر میرسه. یعنی سازه باید با طناب های نساجی با ظرفیت مناسب محکم بشن. سپس با کمک جرثقیل به اندازه چند سانتی متر (اینچ) از زمین بلند میکنن و برای چند دقیقه آویزان نگه داشته میشه تا عملکردش مشاهده بشه. در صورتی که در اولین باربری مشکلی وجود نداشته باشد، میتوان عملیات نهایی سازه رو انجام داد.

شرایط اجاره اسپیس فریم

3

اجاره اسپیس فریم میتونه یک گزینه عالی برای غرفه داران جدید باشد، شرکت هایی که فقط گهگاه نمایشگاه برگزار میکنن یا شرکت هایی که مدام فضای اتاق رو تغییر میدن. همچنین میتونید برای حضور بیشتر در نمایشگاه‌های بزرگ، غرفه های اسپیس فریم اجاره‌ای بیشتری رو به نمایشگاه اضافه کنید. قبل از اینکه به شرایط اجاره اسپیس فریم بپردازیم، اجازه بدید برخی از مزایای اصلی نمایشگرهای اجاره ای رو بررسی کنیم:

-از آنجایی که شما صاحب غرفه نیستید، نیازی به نگرانی در مورد ساییدگی و پارگی تجهیزاتی که ممکنه رخ بده، نیستید. شما فقط مسئول زمان استفاده از سازه هستید.

-زمان کمتری صرف کاغذبازی و برنامه ریزی میشه. اجاره بسیاری از نگرانی‌های لجستیکی مربوط به حمل و نقل، ذخیره‌سازی و راه‌اندازی نمایشگاه تجاری رو از بین میبره. این یعنی کاغذبازی و برنامه ریزی کلی کمتر!

-هر رویدادی میتونه یک نمایش جدید با ظاهری تازه باشد. اگر مطمئن نیستید که این غرفه برای بازاریابی ایده آل هست یا نه، چرا چند استراتژی مختلف رو امتحان نکنید؟ غرفه های اجاره ای به شما امکان رو میدن که طرح های مختلفی رو امتحان کنید. شما میتونید از یک طرح سفارشی متفاوت استفاده کنید تا زمانی که بهترین گزینه رو پیدا کنید.

- برای مدیریت کامل غرفه، کلید اجاره در دست شماست. به این معنیه که شما میتونید به محض بستن  قرارداد با سرعت غرفه رو راه اندازی کنید.

برنامه‌ اجاره غرفه نمایشگاه تجاری برای غرفه‌دارانی که برای اولین بار میخوان تجربه کسب کنن و یا مشتریانی که نیاز به نمایشگاه‌های تجاری اضافی دارن، خیلی مناسبه. برای اجاره اسپیس فریم باید یه سری فاکتورها رو در نظرداشته باشید:

  1. مدت زمان اجاره چه قدره؟
  2. متراژ سازه اسپیس فریم چه قدر باشه؟
  3. در چه تاریخی قراره نصب سازه انجام بشه؟
  4. در چه مکانی قراره نصب سازه صورت بگیره؟

بعد از بستن قرارداد، سازه های اسپیس فریم مطابق با برنامه ریزی های قبلی در محل نصب ظاهر میشن و بر اساس نقشه ها مونتاژ میشن. کارشناسان با در نظر گرفتن تمامی جوانب از جمله شرایط محیطی سایت، امکانات منطقه، صلاحیت تیم میدانی و فرآیندهای مونتاژ علاوه بر الزامات ثابت برای هر کار و غیره، پروژه نصب سازه رو تهیه میکنن.

اسپیس بنر چیست؟

4

برای نگهداری بنر ها از قاب بنر یا همان اسپیس بنر استفاده میکننداین ساره به دلیل داشتن شکل و شمایل خاص میتونه انواع بنر هارو نگهداری کنه.

 

 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار