|
|
کدخبر: ۱۸۵۷۱۸

ایمپلنت کره ای چاروم یکی از ایمپلنت های پرطرفدار در بازار است که در ایران نیز بسیار پرکاربرد محسوب می شود. در این مقاله به بررسی کامل ایمپلنت چاروم به همراه ویژگی، مزایا و قیمت می پردازیم. 

ایمپلنت کره ای چاروم

برند چاروم

در مورد ایمپلنت کره ای چاروم ( Chaorum & Honorst )  باید گفت که این برند فعالیت خود را در زمینه ساخت ایمپلنت های دندانی، از سال 2006 شروع کرده است. در حال حاضر این برند در بیشتر از 38 کشور در دنیا فعالیت می کند و ایمپلنت های دندانی خود را در انواع مختلفی عرضه می کند. شاید با خود فکر کنید که چرا این برند توانسته است فعالیت های خود را در زمینه ساخت ایمپلنت های دندانی در کشور های بسیاری مشهور کند.

در واقع چاروم با توجه به اینکه ایمپلنت های دندانی را با قیمت مناسب و کیفیت بالایی ارائه می کند توانسته در بازار های جهانی معروف شود. ایمپلنت کره ای چاروم از فیکسچر های مختلفی برای ساخت ایمپلنت ها استفاده می کند. در واقع چاروم از تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت فیکسچر ها بهره می برد. در نتیجه توانسته به عنوان یک رقیب برای برند های ایمپلنت سازی اروپایی و آمریکایی و حتی سوئیسی شناخته شود.

قیمت ایمپلنت چاروم 

ایمپلنت کره ای چاروم یکی محصولات ( Chaorum & Honorst ) می باشد که هزینه آن بین 8.000.000 الی 13.000.000 تومان در زمستان سال 1402 می باشد. در صورتی که می خواهید درباره قیمت ایمپلنت چاروم روز مطلع شوید، می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید .

بیشتر بخوانید » قیمت ایمپلنت کره ای

انواع فیکسچر ایمپلنت کره ای چاروم

فیکسچر ها در واقع از جمله محصولاتی هستند که به عنوان اصلی ترین جز در ایمپلنت کاربرد دارند. فیکسچر ها در این نوع درمان دارای اهمیت بسیاری بالایی هستند. در واقع می توان گفت همین مورد یک برند را از سایر برند ها متمایز می کند. فیکسچر ها در داخل استخوان فک قرار می گیرند و پس از مدت زمانی با آن جوش می خورند.

انواع فیکسچر ایمپلنت چاروم

پس از اینکه فیکسچر ها با استخوان فک جوش می خورند، بخش های دیگر ایمپلنت بر روی آن قرار می گیرند. در واقع روند درمان ایمپلنت به فیکسچر وابسته است و اگر فیکسچر با استخوان فک جوش نخورد، فرآیند درمان ایمپلنت ناموفق خواهد بود. در واقع باید گفت فیکسچر ها نقش ریشه دندان را در دهان و فک دارند و از بخش های دیگر محافظت می کنند. انواع فیکسچر های ایمپلنت کره ای چاروم شامل موارد زیر می باشند:

  • فیکسچر AT
  • فیکسچر Honorst
  • فیکسچر Chaorum

با توجه به بسیاری از موارد و تشخیص پزشک متخصص شما باید یک فیکسچر مناسب انتخاب نمایید. در واقع انتخاب فیکسچر مناسب باعث می شود که ایمپلنت به خوبی با دهان و فک شما سازگاری داشته باشد.

ویژگی ایمپلنت کره ای چاروم 

ایمپلنت کره ای چاروم یکی از ایمپلنت های پرطرفدار در بازار دندانپزشکی است که مورد تایید بسیاری از متخصصان دندانپزشک است. این ایمپلنت ها دارای کیفیت بالایی هستند و از طرفی قیمت مناسب نیز از دیگر مزیت های آن ها محسوب می شود. اگر بخواهیم به صورت کلی در مورد ایمپلنت کره ای چاروم صحبت کنیم و مزیت های آن را برشماریم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • طول عمر بالا یکی از مهمترین مزیت های ایمپلنت کره ای چاروم است که به همین دلیل توانسته است در بازار نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.
  • یکی دیگر از مهمترین مزیت های ایمپلنت کره ای چاروم، قیمت مناسب آن است. در واقع همین مورد باعث می شود که بسیاری از افراد با بودجه متوسط این ایمپلنت را انتخاب کنند.
  • از دیگر مزیت های مهم ایمپلنت کره ای چاروم، کیفیت بالای آن است. در واقع با توجه به قیمت مناسبی که ایمپلنت کره ای چاروم دارد، دارای کیفیت بالایی نیز هست. همین مورد نیز می تواند یک دلیل مهم برای انتخاب این ایمپلنت کره ای باشد. در واقع با توجه به کیفیتی که این برند کره ای دارد می تواند با ایمپلنت های برند های آمریکایی و اروپایی نیز رقابت کند.
  • و ...

مزایای ایمپلنت چاروم

ایمپلنت کره ای چاروم با توجه به اینکه دارای قیمت مناسبی است، توانسته در میان بسیاری از مراجعه کنندگان محبوبیت بالایی داشته باشد. در نظر داشته باشید که قیمت یکی از فاکتور های مهم و اساسی است که تعیین کننده انتخاب مشتری است. در حالت کلی قیمت ایمپلنت ها به موارد بسیاری بستگی دارند که از جمله می توان به فاکتور های زیر اشاره کرد:

مزایای ایمپلنت چاروم

  • ویژگی فک و میزان استحکام داشتن استخوان فک، لثه و دهان
  • تخصص، مهارت و دستمزد دندانپزشک
  • اینکه نیاز به تزریق پودر استخوان باشد یا نه از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت ایمپلنت است.
  • تعداد دندان هایی که نیاز به ایمپلنت دارند نیز تعیین کننده قیمت هستند. در واقع هر واحد ایمپلنت یک قیمت ثابت دارد که با توجه به تعداد دندان ها، این هزینه نیز افزایش پیدا می کند.
  • برند نیز از جمله مواردی است که در تعیین قیمت تاثیرگذار است. برند های کره ای مانند چاروم از جمله مواردی است که دارای قیمت مناسبی است اما در عین حال کیفیت بالایی نیز دارد.
  • و ...

هر کدام از این موارد، در تعیین قیمت موثر هستند. در حالت کلی اگر ایمپلنت چاروم را انتخاب کردید می توانید برای قیمت نهایی با دندانپزشک خود مشورت کنید. فراموش نکنید که برخی اوقات ممکن است یک برند با توجه به متریال مورد استفاده یا انواع فیکسچر هایی که دارد، برای شما مناسب نباشد. در نتیجه بهتر است که پیش از انتخاب یک برند ایمپلنت با پزشک خود مشورت کنید تا با توجه به وضعیت دهان و دندان شما یک ایمپلنت مناسب برای شما در نظر بگیرد.

نتیجه گیری

یکی از مهمترین مزیت های ایمپلنت کره ای چاروم نسبت به سایر ایمپلنت های دندانی، استفاده از فناوری های روز دنیا است. در واقع بسیاری از افراد ایمپلنت های چاروم را بنا بر کیفیت و زیبایی که دارند، انتخاب می کنند. فراموش نکنید که این برند مطابق با استاندارد های جهانی محصولات خود را تولید می کند. همین موضوع باعث شده است که این برند با توجه به سابقه فعالیتی هم که دارد، در بسیاری از کشور ها به عنوان یک برند معتبر شناخته شود. علاوه بر مزایایی که در پاراگراف های قبلی به آن ها اشاره شد، ایمپلنت های برند چاروم، سازگاری بسیار مناسبی با بدن دارند و همین موضوع باعث می شود که انتخاب بسیاری از افراد قرار بگیرند.

در واقع ایمپلنت کره ای چاروم به دلیل محبوبیت بالایی که دارد، می توان به عنوان یک برند موفق در دنیا شناخته شود. این برند در ایران نیز پرطرفدار محسوب می شود و بسیاری از دندانپزشکان برند چاروم را به سایر برند هایی با قیمت و کیفیت مشابه ترجیح می دهند. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین دلایل انتخاب این ایمپلنت سازگاری بالای آن با استخوان فک است. در واقع این ایمپلنت از ترکیب تیتانیوم یکپارچه ساخته شده است که ثبات و سازگاری بالایی دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار