|
|
کدخبر: ۱۰۱۹

رادیو ایران با پخش برنامه‌های " سلام کوچولو "، " ترتیل قرآن " و " قرار آسمانی " به استقبال ماه رمضان رفت.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، شبکه رادیویی ایران ویژه برنامه‌های ماه رمضانی خود را برای پخش در ایانم ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

" سلام کوچولو " ویژه ماه رمضان می‌شود
" علی عذرا وکیلی، سردبیر و تهیه کننده " سلام کوچولو " گفت: سلام کوچولو " تنها برنامه ویژه خردسالان در ماه مبارک رمضان با اجرای شعر، داستان و قصه‌های کودکانه به بیان مفاهیم عبادت در ماه مبارک رمضان می پردازد.

وی افزود: بیان موضوعاتی چون روزه کله گنجشکی، رعایت حال روزه داران، شکسته شدن روزه مسافر، دعا برای بیماران، خواندن قرآن در قالب نمایش و داستان و شعرهای ماه مبارک رمضان از بخشهای این برنامه است.

" سلام کوچولو " به آهنگسازی و خوانندگی رامین جواد پور، بازیگری مژگان عظیمی، هماهنگی و دستیار تهیه گلریز وکیلی به همراه مجریان کودک این برنامه سپهر راد فرزامی، امیر حسین حمیدی و فاطمه السادات حمیدی، سید محمد سپهر ابوترابی تهیه و پخش می شود.

ترتیل قرآن را از رادیو ایران بشنوید

علی اکبر حاج مهدی سردبیر " قدر قرآن " گفت: این ویژه برنامه کاری از گروه اندیشه رادیو ایران که به مناسبت ماه مبارک رمضان لحظات بعد از اذان صبح پخش می‌شود، ترتیل آیات قرآن با صدای استاد منشاوی شنیده می‌شود.

وی افزود: اعلام جزء و آیات قرآنی توسط مرتضی حافظی صورت می گیرد.

" قدر قرآن " هر سحر از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

شنونده " قرار آسمانی " با صدای امیر مدرس

بیات، سردبیر ویژه برنامه " قرار آسمانی " گفت: این برنامه که کاری از گروه اندیشه رادیو ایران است به مناسبت ماه مبارک رمضان لحظات افطار میهمان خانه‌های مردم است.

وی اضافه کرد: برای دومین سال است که رادیو ایران موقع افطار در بین مردم است و برای همین استودیو گریزی را انتخاب کرده و در فضای باز برنامه را اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: ۷ افطار اول ماه رمضان در امامزاده حمیده خاتون واقع در باغ فیض هستیم. همچنین ما بقی افطارها هر هفت روز در امامزاده علی اکبر چیذر، امامزاده معصوم و امامزاده صالح تجریش خواهیم بود و با برنامه " قرار آسمانی " جنگ عصرگاهی متنوعی را با موضوعات خودسازی که ویژگی اصلی ماه رمضان همان خودسازی است تقدیم شنوندگان رادیو ایران خواهیم کرد.
بیات گفتگو با یک واقف و نیکوکار، مسابقه زنده برای حضاری که در صحن امامزاده‌ها هستند، بخش " قرآن و سبک زندگی " با کارشناسی دکتر هراز، " چراغ قرمز " که هر روز یک معضل اجتماعی توسط استاد ناصر

نقویان بررسی می‌شود و معرفی اسماء الهی که محمد نصر آبادی و مهدوی به بیان این اسماء می‌پردازند را از بخش‌های " قرار آسمانی " دانست و افزود: عباس سنجری هم گزارش‌های مختلفی را تهیه و پخش می‌کند.

" قرار آسمانی " در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به مدت دو ساعت با گویندگی امیر حسین مدرس و نویسندگی نفیسه فرازنده‌نیا و مهدی رسولی از رادیو ایران و امامزاده‌های واجب تعظیم پخش می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار