|
|
کدخبر: ۱۰۲۹۶۹

۹ میلیون تومان به عنوان قیمت هر مترمربع یک واحد ۱۸۹ متری در خیابان آصف تعیین شده است، اما ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تا ۱۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان بازه قیمتی چنین واحدی اعلام شده است.

به گزارشامیدبه نقل از بازار خبر، در خیابان شهرزیبا یک واحد مسکونی نوساز به متراژ ۱۱۰ متر مربع، متری ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است، اما برآورد کارشناس فایل‌کننده در سامانه نشان می‌دهد که قیمت واحد مذکور باید بین ۴ میلیون و ۷۶۵ هزار تا ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان باشد.

از سوی دیگر ۹ میلیون تومان به عنوان قیمت هر مترمربع یک واحد ۱۸۹ متری در خیابان آصف تعیین شده است، اما ۱۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تا ۱۶ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان بازهقیمتیچنین واحدی اعلام شده است.

علاوه براین در خیابان آیت‌الله کاشانی مالکی واحد ۱۰۳ متری ۳ سال ساخت خود را متری ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری کرده است، در حالی که ارزش هر متر چنین واحدی بین ۴ میلیون و ۷۶۵ هزار تا ۵ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان از نظر کارشناس تعیین شده است.

همچنین واحدی به متراژ ۹۰ متر، ۵ سال ساخت در خیابان ازگل متری ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار فروش عرضه شده است. قیمت هر مترمربع واحدهای مشابه طبق گفته کارشناسمسکن، بین ۶ میلیون و ۳۴۴ هزار تا ۷ میلیون و ۵۵۷ هزار تومان محاسبه می‌شود.


ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار