|
|
کدخبر: ۱۰۳۶

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر، به‌ استثنای برخی محورهای مسدود ‌ذکر شده، ‌ بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.

کل تردد ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۸۶۱ ترددشمار در محورهای مواصلاتی کشور، تعداد ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۲۱ دستگاه وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن، پنج درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای ارتباطی کشور، ۱۸ درصد بوده است.

ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات پنج الی ۶ صبح صورت گرفته که هموطنان با آگاهی ازاین موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

* محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها تا پایان روز آینده

تردد همه خودروها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز و فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع و تردد از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج، یک طرفه خواهد بود.

‌تردد انواع تریلر و کامیون، کماکان در محور چالوس ممنوع است.

در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع بوده و همچنین تردد همه کامیون‌ها از ساعت‌ ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ سه‌ شنبه ۱۸/۰۴ / ۹۲ ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد همه تریلرها، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ دوشنبه ۱۷/۰۴ / ۹۲ و همچنین از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ سه شنبه ۱۸/۰۴ / ۹۲ ممنوع است.

در محور قدیم رشت – قزوین تردد همه تریلرها و کامیون‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری ممنوع است ضمناً تردد این وسایل کماکان از آزادراه رشت – قزوین ممنوع است.

در محور آستارا تردد همه تریلرها و کامیون‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز سه‌شنبه هفته جاری ممنوع است.

‌تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۱:۰۰ امروز دوشنبه تا ساعت ۲۴:۰۰ سه‌شنبه ۱۸/۰۴ / ۹۲ از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعکس، ممنوع است.

* ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

آزادراه کرج تهران، واقع در استان‌های تهران و البرز، از پل فردیس تا وردآورد به دلیل احداثپل روگذر در کیلومتر ۱۱ شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۳ تا ساعت چهار صبح روز بعد، تا ۲۵ مردادماه جاری، مسدود بوده و در این مدت، مسیر جایگزین، جاده‌های قدیم یا مخصوص کرج، توصیه می‌شود؛ همچنین، تا مورخ یاد شده، آزادراه تهران کرج، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ ‌فقط در یک مسیر ۷۰۰ متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کنارگذر احداثی انجام خواهد شد.

جاده اصلی قم گرمسار و بالعکس، واقع در استان‌های قم و سمنان، تا ۲۷/۴ / ۹۲ به دلیل تعریض مسیر مسدود و جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم تهران و برای وسایل نقلیه سنگین قدیم محور قدیم قم تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام ‌رضا به سمت پاکدشت گرمسار خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار