|
|
کدخبر: ۱۰۳۸۴۵

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت که میزان پرداخت یارانه نقدی در سال ۹۳ به هیچ عنوان افزایش نخواهد داشت.

به گزارشامیدبه نقل از ایسنا، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: اگر دولت بخواهد تبصره های مربوط به نحوه اجرای هدفمندی در سال آینده را در قالب پیشنهادی در جریان رسیدگی به بودجه ارائه کند باید تا پیش از پایان زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس اقدام به این کار کند اما در غیر این صورت این اصلاحیه ای از سوی دولت خواهد بود که می تواند بعد از بودجه به مجلس ارائه شود.

وی افزود: در حال حاضر در لایحه بودجه پیشنهادی دولت، درآمدهای هدفمندی ۳۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد بود که یازده هزار میلیارد نیز برای یارانه نان و برق پیش بینی شده است که در صورت ابقای این درآمد در بودجه، وضعیت موجود در پرداخت ها نیز ادامه می یابد اما اینکه این رقم به چه شکل تغییر کند یا افزایش یابد بستگی به پیشنهاد دولت دارد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس اظهار کرد: اگر درآمدهای هدفمندییارانهها در سال بعد اضافه شود، نحوه پرداخت هم تغییر خواهد کرد. قطعا در سال آینده پرداخت نقدی اضافه نخواهد شد و در صورت افزایش درآمد هدفمندی به بخش های تولید و بهداشت کمک خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجهمجلس شورای اسلامیافزود: نحوه توزیع درآمد هدفمندی باید بر اساس قانون پیش بینی شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار