|
|
کدخبر: ۱۰۹۷۸۲

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند فروش مدرک تحصیلی جعلی توسط ماموران این ناحیه دستگیر شدند

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا، سردارˈعزیزالله ملکیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: با شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا، موضوع در دستور کار کارشناسان و کار آگاهان پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع اکیپی مجرب از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را برای شناسایی باند کلاهبردی شروع کرد و در پی تحقیقات فنی کارآگاهان، اعضای این باند در استان های تهران و البرز شناسایی شدند.

وی گفت: با هماهنگی لازم با دستگاه قضایی، دستگیری اعضای باند در دستور کار قرار گرفت و سه مرد و یک زن دستگیر شدند.

وی گفت: اعضای این باند بعد ازدستگیریدر اعترافات خود بهکلاهبرداریاز ۲۷۰ شهروند از نقاط مختلف کشور به مبلغ شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: این افراد با راه اندازی شش سایت و تبلیغ گسترده در ۲۱ سایت اینترنتی تحت عنوان فروش مدارک دانشگاهی با استفاده از اسامی جعلی چون افشین ترابی، محمدرضا زکریا پور، اصغر عطایی، علیرضا احمدی و دکتر عابدی از طریق ایمیل ها و خطوط تلفن مختلف اقدام به کلاهبرداری های متعددی کرده اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی از اعضای این باند در دست انجام است بیان کرد: کلیه افرادی که از این طریق از آن ها کلاهبرداری شده، می توانند از طریق تماس با شماره های ۰۸۶۲۱۸۴۰۶۸ و۰۸۶۲۱۸۴۰۶۹ شکایت خود را به پلیس فتا فرمانده انتظامی استان مرکزی برای پیگیری لازم منعکس نمایند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار