|
|
کدخبر: ۱۱۰۶۴۸

سردار احمدرضا رادان:

جانشین فرمانده نیروی انتظامی، شایعات مطرح شده درباره تهدید تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را تکذیب کرد.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار احمدرضا رادان صبح امروز در حاشیه همایش مکنا و در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش استفاده از سلاح گرم در کشور گفت: همانطور که قبلا گفتم استفاده از سلاح گرم دو شکل مجاز و غیر مجاز صورت می گیرد که خوشبختانه آنهایی که مجوز دارند ضمن اینکه تعدادشان بسیار کم است، در استفاده از سلاح مقررات را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از افرادی کهمجوزیندارند نیز دو جرم تهیه سلاح و استفاده از سلاح را مرتکب می‌شوند که به آن رسیدگی می شود.

جانشین فرمانده ناجا در مورد آمار کشفیات سلاح گفت: این کشفیات در مرزها افزایش داشته چرا که مرزبانی با قدرت کار خود را انجام می دهد.

وی در مورد گزارش تفریغ بودجه ۹۱ و بدهی نفتی ناجا به دولت گفت: بخشی از این بدهی پرداخت شده و باقیمانده هم با مذاکرات انجام شده با دولت در دست پرداخت است.

رادان افزود: آنچه مسلم است این است که این اقدام و کمک نفتی به دولت با مجوزهای دولت وقت صورت گرفته است.

جانشین فرماندهناجادر مورد ارسال ایمیلی با موضوع تهدید تیم مذاکره کننده هسته‌ای تاکید کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی از نهادهای امنیتی مبنی بر تهدید تیم هسته‌ای دریافت نکرده ایم.

وی یادآور شد: قطعا اگر تهدیدی رخ دهد با قاطعیت با آن برخورد می کنیم، حدس من این است که این ایمیل برگرفته از هیجانات تنظیم شده است.

رادان در پاسخ به سوالی در مورد افزایش استفاده از سلاح گرم در کشور گفت: همانطور که قبلا گفتم استفاده از سلاح گرم دو شکل مجاز و غیر مجاز صورت می گیرد که خوشبختانه آنهایی که مجوز دارند ضمن اینکه تعدادشان بسیار کم است، در استفاده از سلاح مقررات را رعایت می کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از افرادی که مجوزی ندارند نیز دو جرم تهیه سلاح و استفاده از سلاح را مرتکب می‌شوند که به آن رسیدگی می شود.

جانشین فرمانده ناجا در مورد آمار کشفیات سلاح گفت: این کشفیات در مرزها افزایش داشته چرا که مرزبانی با قدرت کار خود را انجام می دهد.

وی در مورد استفاده از بالن برای کنترل مرزها گفت: مجوزهای لازم اخذ شده و این بالن ها با دوربین های نصب شده بر آن، به کنترل مرز کمک می کند. ضمن اینکه تیراندازی اشرار بر آنها تاثیری نمیگذارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار