|
|
کدخبر: ۱۱۰۹۸۳

۳ نفر نجات یافتند آتش سوزی در ساختمان ۴ طبقه در خیابان سعدی جنوبی با نجات ۳ نفر از میان دود پایان یافت.

به گزارشامیدبه نقل از خبرآنلاین، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمانآتش‌نشانیو خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح این حادثه به خبرآنلاین گفت: ساعت ۱۴:۳۳ بعد از ظهر امروز چهارشنبه یک مورد آتش سوزی ساختمان ۴ طبقه در خیابان سعدی جنوبی بین اکباتان و جمهوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه دو دستگاه بالابر به محل حادثه اعزام شدند. به گفته ملکی، این آتش سوزی در زیرزمین ساختمان ۴ طبقه که موتورخانه بوده، رخ داده بود. در داخل این مکان مقدار زیادی جنس در داخل کارتن چیده شده بود، همچنین اجناس اسقاطی و ضایعات نیز در این محل قرار داشت که شعله ور شده بود و دود زیادی طبقات بالای این ساختمان را در برگرفته بود.

سخنگویسازمان آتش نشانیگفت: آتش نشانان ۳ فردی را که در داخل طبقات گرفتار شده بودند از آنجا خارج کردند. یکی از نجات یافتگان پیرمرد ۶۷ ساله ای بود که به دلیل وجود دود بی حال شده بود و آتش نشانان با قرار دادن دستگاه های تنفسی خود بر روی صورت این فرد، او را از ساختمان خارج کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در این حادثه آتش سوزی در کمتر از یک ساعت مهار شد و هم اکنون آتش نشانان در حال تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه هستند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار