|
|
کدخبر: ۱۱۵۹۳۱

توزیع برنج های هندی با بسته بندی ایرانی

دولت اصرار داشت برنج هندی به جای برنج ایرانی در سبدها قرار گیرد و امروز برنج هندی در بسته بندی برنج های ایرانی به مردم عرضه می شود.

به گزارشامیدبه نقل از تسنیم، جمیل علیزاده شایق با اشاره به اینکه متأسفانه علی‌رغم اعلام انجمنبرنجدر ارائه برنج ایرانی در سبد کالای رایگان دولت، مسئولان نبود بسته بندی ۵ تا ۱۰ کیلویی برنج ایرانی را بهانه کرده و حاضر به قراردادن برنج ایرانی در سبد کالا نبودند، اظهارداشت: از همان روزهای اعلام ارائه سبد کالا به مردم ما از آمادگی خود برای عرضه برنج ایرانی به جای هندی سخن گفتیم اما دولت توجهی به این موضوع نکرد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروزبرنج هندیدر بسته بندی برنج های ایرانی به مردم عرضه می شود، افزود: امروز در حالی در بسته بندی برند هایی از جمله " محسن "، " آوازه " برنج هندی عرضه می شود که این کارخانجات پیش از این داعیه فروش برنج صددرصد ایرانی را در سطح بازار اعلام کرده بودند.

رئیس انجمن برنج اضافه کرد: در این میان مسئولین و به ویژه سازمان استاندارد، وزارت صنعت سکوت کرده و برنج هندی را در قالب بسته بندی برنج ایرانی به مردم عرضه می کنند. حال در اینجا این سؤال مطرح می شود که چرا مسولین برخورد لازم را با این گونه کارخانجات که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنند را انجام نمی دهند!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار