|
|
کدخبر: ۱۱۷۸۲۳

ترکی خاطرنشان کرد: ۲۸۱۷ تن تخم مرغ، ۶۲۶۱ تن مرغ، ۱۲۵۲ تن پنیر، ۱۵۶۵۲ تن برنج و ۲۵۳۵ تن روغن برای سبد کالایی استان تهران ذخیره شده است.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به این مطلب که یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۶۱ نفر در استان تهران سبد کالا دریافت می‌کنند گفت: مشکل توزیع تخم مرغ بزودی حل می‌شود.

نعمت‌اله ترکی در حاشیه جلسه توزیع و تامینسبد کالای استان تهران، اظهارداشت: در جلسه امروز در دو حوزه تامین و توزیع سبد کالای استان تهران بررسی‌هایی صورت گرفت.

وی ادامه داد: حدوداً پنج شرکت تامینی کالا در استان تهران موظف شده‌اند که اقلام مورد نیاز سبد کالایی را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۶۱ نفر در استان تهران بغیر از نیروهای مسلح سبد کالا دریافت می‌کنند، گفت: طلاب، افرادی که تحت پوشش سازمانبازنشستگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، کارگران و بیمه شدگان تامین اجتماعی، خبرنگاران، دانشجویان متاهل و شاغلان دولت از این سبد کالا بهره‌مند می‌شوند.

ترکی خاطرنشان کرد: ۲۸۱۷ تن تخم مرغ، ۶۲۶۱ تن مرغ، ۱۲۵۲ تن پنیر، ۱۵۶۵۲ تن برنج و ۲۵۳۵ تن روغن برای سبد کالایی استان تهران ذخیره شده است.

ترکی درباره اینکه مرغ‌های توزیع شده وارداتی نیست، گفت: در سبد کالایی تمام مرغ‌ها تولید داخل است و حتی یک کیلو نیز وارد نشده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران خاطرنشان کرد: تا پایان امسال، توزیع سبد کالایی ادامه دارد و شهروندان برای دریافت این سبد عجله‌ای نداشته باشند. ترکی بیان داشت: تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال توزیع سبد کالایی برای واجدین شرایط در استان تهران هستند. معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران بیان داشت: در توزیع تخم‌مرغ مشکلاتی پیش آمده است که بزودی حل خواهد شد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار