|
|
کدخبر: ۱۱۹۶۶۹

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تلاش شبانه روزی راهداران برای بازگشایی راه های ارتباطی غرب استان قدردانی کرد

به گزارشامیدبه نقل از ایرنا،سید علی اسد جمعه شب افزود: پس از چند روز کار طاقت فرسا و شبانه روزی در حال حاضر تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی غرب مازندران بازگشایی و تردد در آنها برقرار شد.

وی ادامه داد: ۳۵ گروه راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران با در اختیار داشتن ۱۰۳ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری به همراه ۳۰ دستگاه ماشین آلات استان های معین شامل قزوین، گلستان، خراسان شمالی، تهران، البرز، زنجان، سمنان و همدان و ۲۷ دستگاه ماشین آلات راهداری مربوط به بخش خصوصی و پیمانکاران اقدام به برفروبی و بازگشایی جاده ها کردند.

اسد با قدردانی از تمامی دستگاه هایامداد و نجاتجاده ای و مسوولان بویژه وزیر راه و شهرسازی، استاندار مازندران و معاونان وی از راهداران به عنوان سربازان گمنام یاد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تاکید کرد: به دلیل ذوب شدن برف های حاشیه راه ها و جاری شدن آب بر سطح جاده ها، در حال حاضر محورها لغزنده است و همچنین امکان یخ زدگی در ساعات پایانی شب وجود دارد.

وی خطاب به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئن تردد کنند تا حوادثناگوار رخ ندهد.

بارشبرفسنگین و کولاک به همراه کاهش دمای هوا استان مازندران بویژه غرب این استان را از جمعه هفته پیش به مدت یک هفته با بحران مواجه کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار