|
|
کدخبر: ۱۲۳۱۲

مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء از انتشار کتاب «فرهنگ نامه حج و عمره» حضرت آیت الله جوادی آملی خبر داد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، مصطفی امرائی، مدیر مرکز بین المللی نشر اسراء درباره تازه ترین اثر منتشر شده این انتشارات، بیان داشت: کتاب ارزشمند «فرهنگ نامه حج و عمره» بر گرفته از آثار بیانی و بنانی حضرت آیت الله جوادی آملی منتشر شد و روانه بازار نشر شد.

وی اضافه کرد: قطعاً تاکنون کتب فراوانی از باب مناسک حج و اعمال آن از سوی اندیشمندان و فقهای جهان اسلام به رشته تألیف درآمده است تا بر اساس آن فرد محرم از مبانی دستورات فقهی و اسلامی آن آگاهی کامل پیدا کند.

امرائی ادامه داد: شناخت معرفتی از اعمال، تاریخچه و جغرافیای موجود در آداب حج و عمره مفرده، موضوعی گمشده در تألیفات بود که پژوهشگران مرتبط با آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در کتاب «فرهنگ نامه حج و عمره» سعی داشته، ابعاد معرفتی حج و عمره را در باب ۱۳۳ موضوع به رشته تحریر درآورده و زمینه های آشنایی آسان دین پژوهان به ویژه دانشجویان نسل جوان را به تاریخ و اعمال و اسرار چنین فریضه با اهمیتی فراهم کند.

وی افزود: کتاب ارزشمند «فرهنگ نامه حج و عمره» اثر آیت الله جوادی آملی در ۳۶۸ صفحه در قطع وزیری و با قیمت ۹۵۰۰ تومان منتشر و به مخاطبان این عرصه، ارائه شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار