|
|
کدخبر: ۱۳۲۹

پلیس راهور نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه را اعلام کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، پلیس راهور ناجا، با صدور اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی روزهای پنجشنبه و جمعه(۲۰ و ۲۱ تیرماه۹ را اعلام کرد که براساس آن، تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین در محورکرج - چالوس؛

الف) تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه و از ساعت ۰۶ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ممنوع است و تردد تمام تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع خواهد بود.

در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۰۶ تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخه ۹۲/۰۴ / ۲۱ از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است. همچنین بر اساس این اطلاعیه، تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۰ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعکس ممنوع است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار