|
|
کدخبر: ۱۴۵۷۷۴

فاطمه آلیا در جمع خبرنگاران:

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار خبری در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر مرگ ۱۵ معلول در یکی از مراکز نگهداری بهزیستی گفت: حق پیگیری قضایی برای سازمان بهزیستی محفوظ است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی در جریان بازیدد از مرکز نگهداری معلولان نارمک اظهار داشت: زمانی که خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری ها مبنی بر مرگ ۱۵ معلول در مرکز نگهداری نارمک را شنیدم این شائبه برایم بوجود آمد که این افراد به یکباره دچار مصمومیت قضایی شده اند یا اینکه در این مرکز آتش سوزی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: ما از کادر زحمت کش مراقبان و مددکاران این مراکز تشکر می کنیم اما انتشار اینگونه اخبار شیطنت آمیز بوده و امیدواریم کودکانه و ناآگاهانه صورت گرفته باشد چرا که اینگونه خبرها به خصوص برای خانواده هایی که فرزندان خود را به این مراکز می سپارند باعثتشویش خاطر می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که دولت و مجلس همه و همه دست به دست داده اند تا مشکلات این حوزه حل شود چرا باید برای رسانه های بیگانه خوراک ایجاد شود. لذا حق پیگیری قضایی برای سازمان بهزیستی محفوظ است.

آلیا خاطرنشان کرد: عمر متوسط معلولان در سراسر دنیا حدود ۲۳ سال است و در کشور ما این عدد به ۴۳ رسیده است و این بدلیل نگهداری خوب از معلولان است. نباید بگذاریم که با انتظار این اخبار به مراقبین این مراکز جفا شود و آن رسانه باید این اقدام را جبران کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار