|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۸۳

سیدجواد هاشمی گفت: ده نمکی به این دلیل که مردم و مخاطبش را به خوبی می شناسد، فیلمی می سازد که مخاطب را به سینما بکشاند و به همین خاطر هم هست که در این چند ساله فیلم هایش با فروش و استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شده است.

گروه فرهنگی مشرق- سیدجواد هاشمی، باریگر فیلم سینمایی " معراجی ها " ساخته مسعود ده نمکی گفت: " معراجی ها " یک پروژه خاص بود شاید دلیلش هم همان اتفاقی بود که حین فیلم برداری در شهرک دفاع مقدس افتاد و ما پنج نفر از عزیزانمان را در بخش جلوه های ویژه از دست دادیم.

وی افزود: من فکر می کنم که همیشه پروژه های سینمایی با این مختصات سختیهای خاص خود را داراست هر چه سختتر باشد، خاطره انگیزتر هم خواهد بود. همچنین کارهایی که من در شهرک دفاع مقدس انجام دادم حال چه در سرما و چه در گرما خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته است.

*از همکاری مجدد با مسعود ده نمکی بسیار خوشحالم

وی ادامه داد: در این پروژه همان سرمای شدید و برف و باران بالطبع سختیها و خاطره های خودش را برایمان باقی گذاشت، اما هرچه که بود من از این همکاری مجدد با مسعود ده نمکی بسیار خوشحالم که در این فیلم حضور داشتم آنهم به این خاطر که فکر می کنم در این فیلم بخشی که جنگ را به تصویر کشیده، در اجرا خیلی خوب درآمده است.

* بالای هفتاد نقش مشابه هم را بازی کردم

او درمورد شباهت این کاراکتر به سایر نقشهایی که تا به حال و بالاخص در " اخراجی ها " بازی کرده، گفت: من تا الان بالای هفتاد نقش مشابه هم را بازی کردم و از این تعداد، در برخی شان مجروح و شهید هم شده ام، اما خودم در اجرای این نقشها خیلی تلاش می کنم تا قالبی متفاوت را دربیاورم و به مخاطبم ارائه دهم و به کلیشه نیفتم. در مورد نقشم در فیلم " معراجی ها " باید بگویم با تمام شباهتهایی که با سایر نقش هایم دارد، فکر می کنم در اجرا متفاوت بازی اش کردم.

*ده نمکی فیلمی می سازد که مخاطب را به سینما بکشاند

بازیگر سریال «دارا و ندار» درمورد همکاری با مسعود ده نمکی نیز ادامه داد: ما با یکدیگر هم دوستیم و هم همکار. در کار که چندین همکاری با هم داشته ایم و زمانی هم که با همدیگر کار می کنیم مشکلی نداریم و با هم راحت هستیم. او فرد بسیار باهوشی است به این خاطر که می تواند از شرایط استفاده خوبی کند و لطف خداوند متعال هم شامل حالش شده که شناخت مردمی اش هم بتواند به خوب دیده شدن کارهایش کمک دو چندانی کند.

هاشمی ادامه داد: به این دلیل که مردم و مخاطبش را به خوبی می شناسد، ده نمکی فیلمی می سازد که مخاطب را به سینما بکشاند و به همین خاطر هم هست که در این چند ساله فیلم هایش با فروش و استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شده است.

*فیلمهای دفاع مقدس در طول تاریخ سینمای ایران، بیشترین فروش را داشته است

او درباره استقبال مردم از فیلم هایی در ژانر دفاع مقدس گفت: فیلم هایی در این ژانر در طول تاریخ سینمای ایران و بعد از انقلاب همیشه بیشترین فروش ها را داشته است از برزخی های ایرج قادری شروع می شود تا عقاب ها و کالی مانگا و افق و می رسد به فیلم های حاتمی کیا که در دوره خودش پر فروش بوده و بعد از آن لیلی با من است و اخراجی ها و… و فیلم هایی که در ژانر کمدی دفاع مقدس کار شد همه و همه از پر فروش ترین های دوره خود بودند.

* " معراجی ها " در بخش فروش از سایر فیلمهای هم دوره خود جلوتر است

بازیگر فیلم «اخراجی ها ۱ و ۲» در ادامه بیان داشت: الان هم می بینید که " معراجی ها " در بخش فروش از سایر فیلمهای هم دوره خود جلوتر است. در کل اگر فیلم خوب و مردمی و عامه پسند ساخته شود مردم هم از آن استقبال ویژه ای خواهند کرد. در مورد معراجی ها هم باید بگویم پیش بینی هایم همین طور بود که این فیلم هم مثل سایر فیلم های ده نمکی پر فروش باشد چرا که همه دوست دارند کارهای این کارگردان را ببینند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار