|
|
کدخبر: ۱۴۶۱۸۶

رئیس اتحادیه باغداران گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتحادیه باغداران با اشاره به توزیع ۱۰۰هزار تن سیب و پرتقال از امروز برای شب عید، گفت: میوه های ذخیره شده در نزدیک ترین نقطه بین استانها توزیع شده تا در کوتاه ترین زمان به محل های درنظر گرفته شده منتقل شود.

مجتبی شادلو در گفت وگو با خبرنگار اقتصادیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از امروز طبق وعده داده شده شروع شده است، اظهار داشت: بر اساس توافق انجام شده ۱۰۰ هزار تن سیب و پرتقال تنها برای طرح شب عید در نظر گرفته شده که توزیع آن از امروز شروع و با نرخ ۱۷۰۰ تومان برای پرتقال و ۳۲۰۰ تومان سیب درجه دو و ۳۷۰۰ تومان سیب ممتاز برای مصرف کنندگان توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه به میزان نیاز بازار این حجم ذخیره شده برای طرح عید توزیع می شود، گفت: هرچه به پایان سال نزدیک تر می شویم، قطعا حجم توزیع افزایش پیدا می کند و همراه با تقاضای بازار حرکت خواهیم کرد. همچنین در حال حاضر همه میوه ذخیره شده در نزدیک ترین نقطه ای که باید به دست مصرف کننده برسد، نگه داری می شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن به بازار های هدف منتقل شود.

رئیس اتحادیه باغداران با اشاره به اینکه برای استانها نقاط مختلفی برای توزیع درنظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: میوه ها با نرخ های مصوب در بنکداری ها و عمده فروشی ها و همچنین در برخی خرده فروشی ها توزیع می شود.

شادلو در مورد سایر میوه ها نیز گفت با توجه به تولید مناسبی که در مورد خیار وجود دارد از نظر تأمین این میوه نیز هیچ مشکلی وجود نداشته و موز نیز به عنوان میوه وارداتی، ذخایر قابل توجهی وجود دارد که بیش از نیاز است بنابراین در این زمینه نیز با مشکلی روبه رو نخواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار