|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۳۰

معاون عملیات سازمان آتش نشانی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر تهران از آماده باش ۵ هزار آتش نشان در قالب ۱۶۰۰ تیمی عملیاتی برای چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، فتح الله تیموری در مراسم بهره برداری از ۹۰ دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی که صبح امروز در برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: برای چهارشنبه سوری اقدامات خوبی انجام شده و ۵ هزار نفر در قالب ۱۶۰۰ تیم عملیاتی در حالت آماده باش قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ۷ هزار کپسول آتش نشانی بین جامعه هدف مذکور توزیع خواهد شد گفت: سال گذشته سازمان آتش نشانی در چهارشنبه سوری ۲۲۷ مأموریت منجر به عملیات داشته این در حالی است که از آتش نشانهای داوطلب نیز برای کمک رسانی در چهارشنبه پایان سال طبق هماهنگی های انجام شده فعال خواهند بود. همچنین با توجه به تجربیات گذشته در اماکنی که مردم تجمع بیشتری دارند نیروهای آتش نشانی بیشتری را متمرکز خواهیم کرد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: ۳۰۰ مدرسه به درخواست آموزش و پرورش استان تهران تجهیز شده و کپسول های اطفای حریق در اختیارشان قرار داده شده است. این در حالی است که طی روزهای اخیر اقدامات فرهنگی از سوی سازمان آتش نشانی در حال انجام است که از طریق رادیو، تلویزیون، انیمیشن، المان های شهری و… به سمع و نظر شهروندان رسیده است تا چهارشنبه پایان سال ادامه خواهد داشت.

تیموری با اشاره به در اختیار قرار گرفتن کپسول های آتش نشانی به برخی مدارس تصریح کرد: آتش نشانی قصد دارد این خدمات را گسترش دهد و به شهروندان، سایر خودروها به ویژه تاکسی ها کپسول های آتش نشانی را ارائه دهد. شهروندان می توانند با مراجعه به ایستگاه های آتش نشانی این کپسول ها را دریافت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار