|
|
کدخبر: ۱۴۶۲۳۴

در افتتاح پورتال مشتریان مخابرات تهران

خبرگزاری تسنیم: باشگاه مخابرات استان تهران در راستای برقراری ارتباطی دو سویه با مشترکان مخابراتی صبح امروز با ثبت نام " خبرنگاری " به عنوان اولین عضو این پورتال، به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطاتخبرگزاری تسنیم، باشگاه مشتریان مخابرات استان تهران صبح امروز با حضور مدیر عامل و معاون بازاریابی و فروش مخابرات استان تهران و جمعی از اهالی رسانه در راستای ایجاد ارتباطی دو سویه با مشترکان مخابراتی راه اندازی شد.

علیرضا صیدی مدیر عامل مخابرات استان تهران در این نشست با اشاره به اینکه همواره هدف ما تبدیل مشترکان ناراضی به راضی و مشترکان راضی به وفادار بوده است، اظهار کرد: راه اندازی باشگاه مشتریان هم ایده جدیدی است که برای اولین بار در راستای این شعار راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه باشگاه مختص مشترکان ثابت مخابرات استان تهران است، گفت: هم اکنون هفت میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک ثابت و ۵۶۰ هزار مشترک ADSL(اینترنت پرسرعت) داریم که راه اندازی باشگاه برای این تعداد مشترک می تواند مژده خوبی در ایام عید جهت عضویت باشد.

مدیر عامل مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: امیدواریم که با تکمیل و پر بار تر شدن این پایگاه ارتباطی، باشگاه قوی در حوزه تلکام داشته باشیم و در آینده خدمات آن در اقصی نقاط مخابراتی کشور توسعه یابد.

او همچنین گفت: به این پروژه بسیار امیدوارم تا شاید به واسطه آن بتوانیم مشترکان را به سطح وفادار برسانیم.

*باشگاه سه سطحی است*

محمدرضا بیدخام معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با اشاره به اینکه نیاز به راه اندازی چنین باشگاهی از آذرماه در سه بخش امکان سنجی، مطالعاتی و نهایتا آزمایشی کلید خورد، اظهار کرد: هدف از چنین باشگاهی تشویق مشتریان به استفاده بیشتر از سرویس ها، ارتباط بیشتر با مشتریان، جذب مشتریان جدید، ایجاد پایگاه اطلاعات قوی و مجموعا برقراری ارتباطی دو سویه با مشترکان است.

وی افزود: مشترکان در این باشگاه در سه سطح طلایی، نقره ای و برنز دیده شده اند که به ترتیب شامل امتیازهای ۳۰۰۰،۲۰۰۰ و ۱۰۰۰ می شود که مشترکان با انجام اعمالی خاص می توانند ارتقا امتیاز دهند و به سطوح مورد نظر دست یابند.

*امتیازدهی باشگاه بیشتر شامل پرداخت صورتحساب هاست*

کیوان دارابی - معاون اداره کل بازاریابی و باشگاه مشتریان شرکت مخابرات استان تهران نیز در این نشست با اشاره به اینکه مشترکان مخابرات می توانند با مراجعه به وبگاه www. club. tct. ir در آن ثبت نام کنند اظهار کرد: اگر اطلاعات اولیه مشترکان در مخابرات ثبت نشده یا دچار نقصی باشد از طریق ایمیل به آن ها اطلاع رسانی می کنیم تا به یکی از مراکز مخابراتی مراجعه کنند و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه هدف از راه اندازی این سامانه چیست و نحوه امتیازدهی در آن چگونه است؟، گفت: فعلا در فاز آزمایشی هستیم و آیتم امتیازدهی چندان مدنظر نیست و اما اگر مشترکی بتواند در این فاز به سطح برنز برسد خدماتی چون پاسخگویی و پشتیبانی آنلاین و موضوعاتی چون اطلاع رسانی از سرویس های جدید را برای او خواهیم داشت.

او افزود: از جمله دیگر اقدامات تشویقی ارائه یک هفته اینترنت رایگان به کاربرانی است که در فاز آزمایشی توانسته اند به سطح مورد نظر دست یابند؛ هدیه ویژه ای هم برای این دست افراد داریم که در زمان دستیابی به امتیاز مورد نظر به آن ها خواهیم داد.

وی درباره نحوه امتیازدهی هم عنوان کرد: مشترکان در ازای پرداخت ۱۰ هزار تومان صورتحساب خود ۱۰ امتیاز، پرداخت صورتحساب از طریق ۱۸۱۸ یا ۲۰۰۰ پنج امتیاز، پرداخت زودتر از موعد زمانی ۱۰ امتیاز، پرداخت علی الحسابی(۵۰ هزار تومان پرداخت علی الحسابی) ۲۰ امتیاز، عضویت با معرف ۷ امتیاز دریافت خواهند کرد.

*باشگاه مخابرات، ملی می شود*

صیدی نیز در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه دیده می شود بیشتر امتیازدهی ها حول پرداخت صورتحساب می گذرد و این به شکلی غیرمستقیم گویای معوقات بالای مشترکان مخابرات تهرانی است، آیا آماری در این زمینه وجود دارد؟ گفت: در این زمینه اطلاعات دقیقی ندارم اما بالاخره برخی از معیارها باید نحوه پرداخت باشد تا تمایزی بین مشترکان خوش حساب و سایرین به وجود آید.

وی افزود: افتتاح باشگاه مشتریان کار نویی است و نباید انتظار داشت در همین هفته اول شروع به جایزه دادن کند زیرا باشگاه هایی که اکنون اقدام به این کار می کنند سبقه طولانی تری دارند.

او خاطر نشان کرد: مخابرات ایران این طرح را به شکل پایلوت از تهران به دلیل تقاضا و ظرفیت بالاتر شروع کرده و به مرور در تمامی استان ها پیاده سازی و یکپارچه خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار