|
|
کدخبر: ۱۴۶۳۱۷

معاون اداری و مالی شورای شهر تهران خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون اداری و مالی شواری اسلامی شهر تهران از راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر از ابتدای سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیخبرگزاری تسنیم، شجاع پوریان در نشست خبری خود با خبرنگاران که با حضور احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال آینده مرکز پژوهش های شورای اسلامی راه اندازی می شود. همچنین قرار است طراحی و ساماندهی مجموعه اداری شورای شهر نیز پیاده شود که البته این امر نیاز به رای گیری سایر اعضای شورای شهر دارد.

وی در ادامه اظهارات خود گفت: مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران در آغاز فعالیت شورای دوره چهارم رویه اعتدال را در پیش گرفت به همین دلیل مورد مقبولیت عام بود. این مدیریت باعثشد شورای چهارم علی رغم پیش بینی های برخی ها به خوبی ادامه پیدا کند.

معاون اداری و مالی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورای دوره چهارم همواره با بحثهای علمی و کارشناسی همراه بوده است، گفت: در شش ماه گذشته هر هفته دو جلسه علنی و دو جلسه کارشناسی برگزار شده و این در حالی است که کمیسیون ها نیز در این مدت فعال بوده اند. ارتباط خوب مسجدجامعی با دولت اتفاق خوبی بود که برخلاف ادوار گذشته رخ داد و باعثشد چند نفر از وزراء در جلسات شورا حضور داشته باشند.

شجاع پور تصریح کرد: دانش محوری مبنای کار شورای دوره چهارم بوده این درحالی است که حجم وسیعی از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی متناسب با شهر تهران در کمیسیون ها حضور یافتند و شورا از نظر آنها بهره مند شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار